Návštěvník Jana P. Odesláno 27. listopadu 2018 Sdílet Odesláno 27. listopadu 2018 Už možná dva měsíce řešíme zašumění linky. Několik hodin denně se stává to, že download spadne tak na pětinu tarifu a download na měřáku http://speedtest.dkm.cz/ hlásí hodnoty pod 0,1 MBit/s. Při téhle rychlosti je spousta služeb na hranici nebo pod hranicí použitelnosti. Restart modemu vede k totální nefunkčnosti internetu až do ukončení výpadku, což bývá v časy jako 03:48 ráno apod. Momentálně jsme volali na linku UPC už čtvrtý den za sebou (za poslední dva měsíce tak možná po patnácté nebo po dvacáté) a začíná nám docházet trpělivost. Má někdo zkušenosti, jak dlouho trvá vyřešit zašumění linky? Týden, měsíc? Nikdy? V tomhle bytě je internet od UPC a jeho předchůdců bezmála dvacet let, ale i náš konzervatismus má své meze. Zcela vážně začínáme uvažovat o nějakém novém operátorovi aspoň na internet. Službu ZZ dost často používám, takže od UPC se mi opravdu nechce odcházet, ale jak už jsem psala výše, hranice naší trpělivosti nejsou neomezené. A zjistit od UPC, jestli technici skutečně to zašumění hledají, nebo se ten problém nechává vyhnít (výpadky jsou většinou ve všední dny od okolo sedmé-osmé, o víkendu o dvě hodiny dříve) je takřka nemožné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 28. listopadu 2018 Sdílet Odesláno 28. listopadu 2018 Dohledávání rušení resp. většinou rušitele je složité. Dohledávat se může prakticky jen v době, kdy k rušení dochází. Někdy dojde k odstranění do hodiny, někdy to trvá pár dní, někdy samo zmizí. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.