Odesláno 1. prosince 2018 6 let Vypadá to na rušení zpětného směru, takže ten problém vyřeší jen technik dohledáním na místě - - Jiná služba nic UPC
Odesláno 2. prosince 2018 6 let Autor Ráno v 6 hodin bylo vše v pořádku. Teď před obědem ,na radu z call centra jsem odpojil svůj Mikrotik, restartoval Technicolor a jedu na bezdrátu 2,4 GHz z tohoto modemu v módu router. Upraveno 2. prosince 2018 6 let uživatelem JirkaP 150 Mb/s - Start TC7200 (bridge mod), Router Asus RT-AX55 Litoměřice
Odesláno 2. prosince 2018 6 let Bylo by dobré to testovat na počítači který je připojen k internetu LAN kabelem a ne přes wifi. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 2. prosince 2018 6 let Autor To jsem už taky dělal. Ztrátovost je podobná. Toto je stav ted v 17:20. Stolní PC spojené kabelem s modemem Technicolor 7200. Zítra ráno by měl dojet technik, tak jsem zvědav. A pak dám sem report jak to dopadlo. 150 Mb/s - Start TC7200 (bridge mod), Router Asus RT-AX55 Litoměřice
Odesláno 2. prosince 2018 6 let Přijede alespoň večer po 18 hod, kdy to zlobí?Odesláno z mého Redmi Note 5 pomocí Tapatalk Super Super+ ALLinONE Vodafone TV Premium, CA modul Praha
Odesláno 2. prosince 2018 6 let Technik u vás nic nevyřeší. To ho můžete rovnou odvolat. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 7. prosince 2018 6 let Autor Zde je ve zkratce report. Technik přijel ve stanovenou dobu a byl slušný. Vše u mne překontroloval, přidal tlumivky ( válečky ) na zpětný chod jak pro televizi, tak pro rádio. Vše bylo v pořádky. I hodnoty v mém modemu. Pak na Svém přístroji viděl ( nějaký měřák s displejem ) do historie, že je tam opravdu velké rušení. Prý se to netýká jen našeho paneláku, ale i okolních, které jsou tento panel ( i ho jmenoval, ale již si nepamatuji přesný název ) napojeni. Je to asi někde při převodu z optiky na metaliku. Není to ta rozvodná skříň v našem paneláku Bohužel rušení se večer zase objevuje. Ztrátovost je zase okolo 30 procent, takže skoro nepoužitelné. Odeslat větší soubor je skoro nemožné. Sousedi mi taky potvrdili, že je internet zlobí, ale zatím na CALL centrum nevolali. Je tu někdo, kdo mi poradí na koho se obrátit ? Nějakého technika co je schopen problém vyřešit. Přeci, když místní technik v našem městě vidí na Svém přístroji v historii, takovéto rušení, tak by to UPC mělo nějak vyřešit - zjistit od koho se tento rušicí signál vrací do sítě a desítkám lidí znemožňuje používat Internet. Nechci opětovně zakládat nový incident, kde mi zase pošlou zprávu ať u sebe restartuji modem, a utáhnu kabely. Proto se ptám zde místních poradců - techniků od UPC. Dnes 7.12.2018 to začalo okolo 20 hodiny. Upraveno 7. prosince 2018 6 let uživatelem JirkaP 150 Mb/s - Start TC7200 (bridge mod), Router Asus RT-AX55 Litoměřice
Odesláno 14. prosince 2018 6 let Autor Vyřešeno. Místní technik ve vedlejším baráku ( již jiná ulice ) na rozvaděči odpojil domácnost, která toto rušení zapříčiňovala. Takže už je vše v pořádku. Jen mne překvapuje, že na dohledu v UPC, toto nevidí, a nepošlou hned technika ať toto na místě vyřeší ( odpojí ). Když se jedná o několik desítek domácností co mají kvůli tomu zcela nepoužitelný internet. 150 Mb/s - Start TC7200 (bridge mod), Router Asus RT-AX55 Litoměřice
Odesláno 14. prosince 2018 6 let Málo z vás si stěžovalo. Evidentně. Premium - Základní Vodafone Station KrPole
Odesláno 14. prosince 2018 6 let Zdravím, jak jsem psal, odhalit zdroj nepravidelného rušení není taková sranda. Na dohledu to vidí, že je zarušená nějaká frekvence, ale nevidí, kdo to rušení způsobuje. To musí dohledat až technik v terénu. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.