technik Odesláno 1. prosince 2018 Sdílet Odesláno 1. prosince 2018 Vypadá to na rušení zpětného směru, takže ten problém vyřeší jen technik dohledáním na místě Citovat - - Jiná služba nic UPC Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaP Odesláno 2. prosince 2018 Autor Sdílet Odesláno 2. prosince 2018 (upraveno) Ráno v 6 hodin bylo vše v pořádku. Teď před obědem ,na radu z call centra jsem odpojil svůj Mikrotik, restartoval Technicolor a jedu na bezdrátu 2,4 GHz z tohoto modemu v módu router. Upraveno 2. prosince 2018 uživatelem JirkaP Citovat 150 Mb/s - Start TC7200 (bridge mod), Router Asus RT-AX55 Litoměřice Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 2. prosince 2018 Sdílet Odesláno 2. prosince 2018 Bylo by dobré to testovat na počítači který je připojen k internetu LAN kabelem a ne přes wifi. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaP Odesláno 2. prosince 2018 Autor Sdílet Odesláno 2. prosince 2018 To jsem už taky dělal. Ztrátovost je podobná. Toto je stav ted v 17:20. Stolní PC spojené kabelem s modemem Technicolor 7200. Zítra ráno by měl dojet technik, tak jsem zvědav. A pak dám sem report jak to dopadlo. Citovat 150 Mb/s - Start TC7200 (bridge mod), Router Asus RT-AX55 Litoměřice Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standa Odesláno 2. prosince 2018 Sdílet Odesláno 2. prosince 2018 Přijede alespoň večer po 18 hod, kdy to zlobí?Odesláno z mého Redmi Note 5 pomocí Tapatalk Citovat Super Super+ ALLinONE Vodafone TV Premium, CA modul Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 2. prosince 2018 Sdílet Odesláno 2. prosince 2018 Technik u vás nic nevyřeší. To ho můžete rovnou odvolat. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaP Odesláno 7. prosince 2018 Autor Sdílet Odesláno 7. prosince 2018 (upraveno) Zde je ve zkratce report. Technik přijel ve stanovenou dobu a byl slušný. Vše u mne překontroloval, přidal tlumivky ( válečky ) na zpětný chod jak pro televizi, tak pro rádio. Vše bylo v pořádky. I hodnoty v mém modemu. Pak na Svém přístroji viděl ( nějaký měřák s displejem ) do historie, že je tam opravdu velké rušení. Prý se to netýká jen našeho paneláku, ale i okolních, které jsou tento panel ( i ho jmenoval, ale již si nepamatuji přesný název ) napojeni. Je to asi někde při převodu z optiky na metaliku. Není to ta rozvodná skříň v našem paneláku Bohužel rušení se večer zase objevuje. Ztrátovost je zase okolo 30 procent, takže skoro nepoužitelné. Odeslat větší soubor je skoro nemožné. Sousedi mi taky potvrdili, že je internet zlobí, ale zatím na CALL centrum nevolali. Je tu někdo, kdo mi poradí na koho se obrátit ? Nějakého technika co je schopen problém vyřešit. Přeci, když místní technik v našem městě vidí na Svém přístroji v historii, takovéto rušení, tak by to UPC mělo nějak vyřešit - zjistit od koho se tento rušicí signál vrací do sítě a desítkám lidí znemožňuje používat Internet. Nechci opětovně zakládat nový incident, kde mi zase pošlou zprávu ať u sebe restartuji modem, a utáhnu kabely. Proto se ptám zde místních poradců - techniků od UPC. Dnes 7.12.2018 to začalo okolo 20 hodiny. Upraveno 7. prosince 2018 uživatelem JirkaP Citovat 150 Mb/s - Start TC7200 (bridge mod), Router Asus RT-AX55 Litoměřice Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaP Odesláno 14. prosince 2018 Autor Sdílet Odesláno 14. prosince 2018 Vyřešeno. Místní technik ve vedlejším baráku ( již jiná ulice ) na rozvaděči odpojil domácnost, která toto rušení zapříčiňovala. Takže už je vše v pořádku. Jen mne překvapuje, že na dohledu v UPC, toto nevidí, a nepošlou hned technika ať toto na místě vyřeší ( odpojí ). Když se jedná o několik desítek domácností co mají kvůli tomu zcela nepoužitelný internet. Citovat 150 Mb/s - Start TC7200 (bridge mod), Router Asus RT-AX55 Litoměřice Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sodekcz Odesláno 14. prosince 2018 Sdílet Odesláno 14. prosince 2018 Málo z vás si stěžovalo. Evidentně. Citovat Premium - Základní Vodafone Station KrPole Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 14. prosince 2018 Sdílet Odesláno 14. prosince 2018 Zdravím, jak jsem psal, odhalit zdroj nepravidelného rušení není taková sranda. Na dohledu to vidí, že je zarušená nějaká frekvence, ale nevidí, kdo to rušení způsobuje. To musí dohledat až technik v terénu. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.