Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Dnes 9.12.2018 přestalo fungovat UPC v lokalitě Teplice. Nejede vůbec nic. Ještě že můžu pracovat přes hotspot mého mobilního operátora, jinak jsem mihl jít spát.

Odesláno

No něco se tu dělo, na netu jsem nic nepozoroval, ale ve 12 hod na CT24 HD zelená obrazovka bez zvuku asi 10 minut, pak ještě jednou. Stejný pořad (OVM) na CT1 HD bez závad

Odesláno

Teplice, Prosetice, Prosetická a Rovná měly "drobné" výpadky, kostičkování obrazu už v pátek (7.12.) a sobotu (8.12.), dokonce s delšími výpadky signálu. Celé to kulminovalo v neděli (9.12.) od 12 hodin až do večera, v pondělí (10.12.) ráno po  4 hodině opět bez signálu asi do 9 hodin. Tak uvidíme, jak dlouho "oprava" vydrží. :-((

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community