Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Dobrý den! Včera nám dovezli digitální STB s kartou na dekódování tarifu TV Klasik. Předtím jsem měl v zásuvce pasívní rozbočovač pro dvě TV (pro tarif Start k NETu). Tohle původní zapojení fungovalo bez problémů, ale teď po připojení STB jsem musel rozbočovač vyhodit ven, protože některé programy nefungovaly, ale i poté se ještě pár programů seká... Přívod je dlouhý asi 8 metrů, takže žádná hrůza. Takže co s tím můžu dělat? Mám si koupit aktivní rozbočovač a případně jaký doporučujete? A ještě jedna otázka: jak rychle se provádí aktivace Horizon GO od připojení STB a spuštění nového tarifu? Díky moc, všem za ochotu poradit!

Odesláno

Dobrý den,

aktivní rozbočovač Vám zesílí i případné rušení, které v rozvodu je. Začal bych tím, že bych zkusil vyměnit kabel mezi zásuvkou a STB, třeba jen na zkoušku za nějaký krátký. Jaké parametry má ten rozbočovač, jaké propouští frekvence a jaký má útlum?

Když zapnete STB a provedete instalaci, dáte souhlas s podmínkami Horizon Go, tak od té doby máte dostupné pořady zpětně. Pro příklad - Aktivaci provedu ve 20:00  a tam z toho dne si televizní noviny nepustím, druhý den film co začínal 20:20 již ano. Pro přístup do Horizon GO na internetu či přes nějakou aplikaci je třeba provést aktivaci v Moje UPC myslím.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Díky za odpověď! Ten původní rozbočovač jsem vyhodil, kabelová zásuvka je bohužel v jiné místnosti, takže kratší kabel tam asi nedám, ale ještě se na to dnes mrknu a uvidím. Ta druhá TV mi tak moc nevadí, jednak se dívám na TV minimálně a navíc jsem předpokládal, že bych jel přes Horizon GO na svém Android TV boxu...

Odesláno

Pokud máte internet od UPC Dá se úroveň signálu na zásuvce UPC orientačně zjistit v nastavení tohoto modemu, viz. obrázek, zajímají nás hodnoty SNR a výkon.

Stahování 30112018 20hodin.png

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Díky za info, mrknu se na to... Teď mám zase jiný problém, ale do tohoto tématu už nepatří a to je to, že mi ve Wndows 7 ani 10 nejede Horizon Go, jen se točí a točí kolečko, až skončí... 😒

Problém s Horizon GO už mám taky vyřešen, bylo to díky používaným prohlížečům (Opera, Vivaldi), ve kterých to nefungovalo, ale třeba na Chromu to jede! 

Odesláno

Takže u mě to vypadá asi tak nějak...

UPC_signal.jpg

Je to ono nebo jsem stáhnul něco blbě?

Odesláno

Ano je to ono, ty hodnoty jsou naprosto v pořádku,  takže slabým signálem na zásuvce to s největší pravděpodobností nebude i když digitální televize samozřejmě vysílá a na trošku vyšších kmitočtech ale dá se očekávat že to tam bude podobné.

teď bych se zaměřil na ten propojovací kabel mezi zásuvkou UPC a televizí, vemte co nejkratší kabel a připojte ho na zkoušku mezi zásuvkou UPC a televizor respektive set-top box, pokud problém bude nadále přetrvávat bude nejspíš vada na straně UPC a pak si můžete objednat technika UPC, pokud krátký kabel problém vyřeší musíte propojovací kabel vyměnit za nějaký kvalitní dobře stíněný, ideálně koupit v nějakém specializovaném obchodě na míru.

Případně pokud si netroufáte s tím něco dělat můžete si objednat technika UPC rovnou a on vám kabel nejspíš vymění sám ale nevím jestli to bude zadarmo.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Jo, ty moje hodnoty ze zásuvky, které jsem uvedl výše, jsem zjišťoval už po zkrácení přívodního kabelu do STB a zdá, že už všechno jede jak má...

Takže ještě jednou díky za ochotu!!!

  • po 2 týdnech...
Odesláno
On ‎12‎/‎11‎/‎2018 at 5:45 PM, tomus napsal:

Pokud máte internet od UPC Dá se úroveň signálu na zásuvce UPC orientačně zjistit v nastavení tohoto modemu, viz. obrázek, zajímají nás hodnoty SNR a výkon.

Stahování 30112018 20hodin.png

Dobrý den, co znamenají ty hodnoty? Respektive, jak dle čeho jste poznal, že jsou hodnoty OK ?

Já mám tady toto  v příloze

Máme 2 TV (karta). Koupili jsme si na radu technika UPC zesilovač. Na jedné TV něco kostičkuje (Prima Crimi + nějací Slováci). Na druhé TV zase nenaladíme všechny programy (z avizovaných cca 120 jen cca 30)

 

 

doc1.pdf

Odesláno

Předpokládám, že rychlost stahování až tak nesouvisí s kvalitou TV signálu.

Upraveno uživatelem sodekcz
pravopis

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community