Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Věř tomu, že ta ženská u telefonu nemá "tlačítko" na aktivaci předplatného. Všechno se dělá automaticky. Ptala se na předplatné, protože to má za úkol. předplatné vypadá podle toho co máš za nabídku třeba 01FFFFFF (při prvním zapnutí na 10 dní) a předplatné pro Standard je tuším 01080013

Odesláno

nevíte někdo jestli se podmíněný přístup Conaxu aktivuje i o víkend. Mám to od včerejška zapnutý a pořád se mi neuvolnily další programy, běži jen tzv FREE. :shock::shock::shock:

Odesláno
Věř tomu, že ta ženská u telefonu nemá "tlačítko" na aktivaci předplatného. Všechno se dělá automaticky. Ptala se na předplatné, protože to má za úkol. předplatné vypadá podle toho co máš za nabídku třeba 01FFFFFF (při prvním zapnutí na 10 dní) a předplatné pro Standard je tuším 01080013

 

Nevěřím. Byla by to velká náhoda a spíš cítím s Vlčákem. Bude si asi muset počkat do pondělka aby si to zkontroloval po telefonu a věřím tomu, že mu to během hovoru " Náhodou" naskočí. :!:

Odesláno

volal jsem na ten jejich záznamník (jako kdyby nemohli mít servis i o víkend) a taky spíš věřím tomu, že tam budu muset zavolat v pondělí znovu :cry:

Odesláno

a to jsem zvědavý, od kdy mi poběží těch 10 dnů se všemi programy, pokud mě oberou o tyhle dny, kdy mi jde jen FREE nabídka, tak mi to naštve

Odesláno
a to jsem zvědavý, od kdy mi poběží těch 10 dnů se všemi programy, pokud mě oberou o tyhle dny, kdy mi jde jen FREE nabídka, tak mi to naštve

věř tomu, že ti to neprodlouží. u mě aktivace proběhla v pohodě, ale u ségry to trvalo 3 (slovy tři) dny než jí to naskočilo. když po šesti hodinách a několika resetech STB ségra volala na infolajnu, opka jí řekla, že jí ty programy určitě musí jít a má STB špatně zapojenej :lol: že free programy jdou jí nezajímalo. potom z ní vypadlo, že zkusí nabídku na dálku resetovat a aktivovat znova. když ani to nezabralo, tak se se ségrou domluvily, že pošlou servíce. to bylo ve středu a mechanikoman měl čas až v úterý další tejden. ségra už se smířila s tím, že tejden nebude mít HBO, který samozřejmě analogově vypnuli promptně a najednou v sobotu :bom::!::!::!: všechno fungovalo. když v pondělí na infolajnu volala a rušila opraváře tak se samozřejmě ptala na prodloužení zdarmanabídky a dozvěděla se, že to není jejich povinnost a že to samozřejmě :geek: neudělají. takže nedoufej.

Odesláno

to jsi mi nepotěšil

Odesláno

Jak jsi dopadl, volal jsi jim :?:

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community