Návštěvník snow.white@centrum.cz Odesláno 7. ledna 2019 Sdílet Odesláno 7. ledna 2019 Zdravím, už cca 2 roky používám službu HBO GO od UPC v TV Samsung. Začátky byly krušné, příjem "zamrzal", teď bylo asi půl roku bez problémů, kolem Vánoc 2018 opět začaly zejména večer problémy s přehráváním. Včera (6.1.2019) jsem zaznamenala problém už při přihlášení, které bylo velmi pomalé, ovládání (posun mezi žánry a pořady) byl velmi zpomalený a při většině výběrů titulů vyskočila chyba s připojením 10.24. Zkusila jsem vypnout/zapnout TV, ale to nepomohlo. Zkusila jsem se přihlásit do jiné "smart" služby přes TV (youtube apod) a bez problémů internet v TV běží. Zkusila jsem se přihlásit na notebooku do HBO a tam šly pořady bez problému spustit i rychlost odezvy byla ok. Chtěla jsem zkusit odinstalovat aplikaci HBO GO v TV, ale možnost "odebrat" nebyla aktivní. Zkusila jsem volat na infolinku UPC, ale tam prý tuto chybu neznají a poradili mi restart TV do továrního nastavení. To se mi moc nechce, kdo se s tim má nastavovat... samozřejmě bude-li to jediná možnost, vyzkouším, ale teď prosím zda má někdo zkušenost či radu. Děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/7301-probl%C3%A9my-s-hbo-go-v-tv-samsung/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
namec Odesláno 7. ledna 2019 Sdílet Odesláno 7. ledna 2019 Mám podobný problém.Taky tv Samsung.Do lonského roku vše probíhalo normálně.Načítání,přihlášení,přehrávání.Od nového roku při přehrávání se obraz zhorší oproti normálu,jako bych se díval na VHSku,občas se obraz sekne a načítá.Dělá to jak při připojením internetu v tv přes wi-fi,tak natrvrdo kabelem.Podle mě je problém bud na straně HBO,nebo Samsungu.Internet jede na pohodu. Citovat - - - - Brno-Kohoutovice Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/7301-probl%C3%A9my-s-hbo-go-v-tv-samsung/#findComment-108981 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Yarda_cz Odesláno 10. ledna 2019 Sdílet Odesláno 10. ledna 2019 U mě to jede OK 😕 Citovat Super - ALLinONE Compal CH7465 Pardubice Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/7301-probl%C3%A9my-s-hbo-go-v-tv-samsung/#findComment-109043 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stedyn Odesláno 11. ledna 2019 Sdílet Odesláno 11. ledna 2019 Já se sice musím pravidelně - tak 1x za 10 dní vždycky znovu přihlašovat, ale jinak mně načítání i přehrávání jede v pohodě. Citovat 1000 Mb/s - Komfort Vodafone Station, 2x CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/7301-probl%C3%A9my-s-hbo-go-v-tv-samsung/#findComment-109061 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vpa Odesláno 11. ledna 2019 Sdílet Odesláno 11. ledna 2019 HBO GO v Samsung Tv je víceméně nefunkční, neustále Retry a podobné chyby. Zkusil jsem z telefonu a taky občas potíže, tak jsem to dal přes Chromecast a bez problémů běží. Citovat Premium Profi - ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Standard, Vodafone TV Premium, CA modul Hradec Králové Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/7301-probl%C3%A9my-s-hbo-go-v-tv-samsung/#findComment-109065 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.