Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Dobrý den,

již delší dobu se stává, že po spuštění jakéhokoliv zařízení v domácí síťí po spuštění internetu v prohlížeči vypadává spojení s DNS servery. Projevuje se tak, že po prvních 10 sekundách kdy spojení funguje a načte se třeba první webová stránka dojde k tomu, že dalších cca 5 minut nelze načíst žádné webové stránky a ve stavové liště v prohlížeči se objevuje "Vyhledávám domena.com". Z toho usuzuji, že je problém je asi v překladu v trasování domény na adresu serveru. Stejné chování je na PC připojeným kabelem i na několika noteboocích s různým OS (Windows 7, 8, 10 .... Prpblém trvá již delší dobu, ale teď je v podstatě pravidlo, že po zapnutí musíme cca 5 minut počkat než lze Internet používat, což je dost nekomfortní a naštve vás, pokud zrovna chcete něco rychle zjistit. Těžko hlásit telefonicky, protože než bych se s někým spojil, tak by se to zase rozjelo.

Aktuálně, jak se dívám, jsou přes DHCP načteny tyto DNS servery: 213.46.172.37 a 213.46.172.37

Díky za radu.

Odesláno

Co přesně máte za typ modemu, máte za ním připojený ještě nějaký vlastní router ? 

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Zkusil bych začít tím, že si na jednom klientovi nastavím ručně jiný DNS server - např. od Google:
- 8.8.8.8, pokud máte adresu IPv4
 - 2001:4860:4860::8888 , pokud máte adresu IPv6

Popis včetně videa s postupem najdete např. na https://www.zive.cz/clanky/jak-a-proc-pouzivat-alternativni-dns-zrychli-internet-a-odblokuje-weby/sc-3-a-194474/default.aspx.

Případně přímo postup od Microsoftu - https://support.microsoft.com/cs-cz/help/15089/windows-change-tcp-ip-settings.

  • Super 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • STB Kaon K-B3000HDCO, Compal CH7465VF
  • Teplice
Odesláno

Zdravím,

Skippy:

Díky za tip. Nastavit Google DNS jsme zkusil. Přesněji mám na stolním PC nastaveno. Problém se ale vyskytuje i na tomto PC.

Tomus:

Modem je Cisco EPC3925 je v četně WIFI. Za ním už žádný router není.

Díky.

 

dns.png

nastaveni.png

Odesláno

Modem máte odkoupen nebo pronajatý?

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Já bych tipoval je bude vadný modem u tohoto obstarožního kousku by ani nebylo divu, nepíšeš Jaký máš internetový tarif, tento modem zvládne u routovat rychlost maximálně 140 Mbit, Pokud máš modem v pronájmu tak si ho nech preventivně vyměnit.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
On 1/9/2019 at 10:50 PM, Marek-26 napsal:

Modem máte odkoupen nebo pronajatý?

Zdravím Marek-26 a Tomus,

ano, modem je pronajatý. Tarif na internet mám Internet 150+ . Pokud vše jede, tak to podle rychlosti stahování se budu blížit konstrukční rychlosti modemu těch 140 MB/s.

Zkusím tedy vyměnit modem. Mám od UPC i televizi.

Díky.

 

Odesláno

Tento modem bych si určitě nechal vyměnit.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community