Odesláno 17. ledna 2019 6 let 6 hours ago, seanx said: ping na seznam cz = Ping request could not find host seznam. cz Z téhle odpovědi vyplývá, že nefunguje DNS. A jak píše sodekcz, z obrázku vyplývá, že NEMÁŠ automatické přidělování adresy přes DHCP, ale natvrdo zadanou adresu 192.168.011, i natvrdo zadané DNS servery. Kdyby byla nastavena automatika, všechna políčka s adresami by byla prázdná. 300 Mb/s - Komplet Modem Compal, HD Mediabox, CA modul Mladá Boleslav
Odesláno 17. ledna 2019 6 let @marena Praveze podla toho ipconfigu, co postol na imgbb, tak ma zapnute DHCP a ma korektnu IP adresu, gw aj DNS servery UPC.. teda aspon na wifi adapter Intel 4965AGN. @seanx Skus zadat do prikazoveho riadku "tracert 217.23.254.124", ci sa vobec dostanes von na DNS servery.. Technicolor (po resete) to nema dovod blokovat. Super - Základní - Bratislava
Odesláno 17. ledna 2019 6 let Tu su posledne vypisy. Su nastavene automaticke ziskania adresy, nic som nevyplnoval. - ipconfig - tracert - v modeme je nastaveny kanal 5 /rezim b/g/g /pasmo 20MHz wpa2 /aes /kluc 3600 - vypis z modema 2019-01-17 12:07:47: [Minor] Improper Configuration File CVC Format 2019-01-17 12:07:45: [Info] TLV-11 - unrecognized OID;CM-MAC=44:32:c8:73:94:cf;CMTS-MAC=0... --- -- --:--:--: [Warn] DHCP WARNING - Non-critical field invalid in response ;CM-MAC... --- -- --:--:--: [Info] Honoring MDD; IP provisioning mode = IPv4 --- -- --:--:--: [Info] WiFi Interface [wl0] set to Channel 5 (Side-Band Channel:N/A)... 2019-01-14 12:25:42: [Major] Resetting the cable modem due to docsDevResetNow 2019-01-14 11:26:30: [Major] No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=44:32:c8:73... 2019-01-14 11:25:51: [Major] SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/Q... 2019-01-14 11:25:36: [Major] SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/Q... 2019-01-14 11:25:32: [Major] SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire FEC f... 2019-01-14 11:25:30: [Major] SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/Q... 2019-01-14 11:25:14: [Major] Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Un... 2019-01-14 11:25:14: [Major] SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/Q... 2019-01-14 11:25:04: [Major] SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/Q... 2019-01-14 11:24:57: [Major] SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/Q... 2019-01-13 01:44:43: [Major] Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Un... 2019-01-11 07:45:55: [Major] Resetting the cable modem due to docsDevResetNow 2019-01-10 15:53:05: [Major] No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=44:32:c8:73... 2019-01-10 15:52:52: [Major] SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/Q... 2019-01-10 15:52:44: [Major] SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire FEC f... 2019-01-10 15:52:42: [Major] SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/Q... 2019-01-10 15:52:40: [Major] SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire FEC f... 2019-01-10 15:52:39: [Major] SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/Q... 2019-01-10 15:45:10: [Major] Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Un... 2019-01-10 15:45:10: [Major] SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/Q... 2019-01-10 15:45:09: [Major] Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Un... 2019-01-10 15:45:09: [Major] SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/Q... 2019-01-10 15:45:08: [Major] Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Un... 2019-01-10 15:45:08: [Major] SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire FEC f... 2019-01-10 15:45:07: [Major] Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Un... 2019-01-10 15:45:06: [Major] SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/Q... 2019-01-10 15:45:04: [Major] SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire FEC f... a Upraveno 17. ledna 2019 6 let uživatelem seanx
Odesláno 17. ledna 2019 6 let a ine WiFi zariadenia ti v sieti Technicoloru idu teraz normalne (ako tablet ci co si to spominal).. ak spravne chapem. Super - Základní - Bratislava
Odesláno 17. ledna 2019 6 let Co když zkusíš do NB WiFi zadat ta googlovská DNS, taky to neprojde? Pořád to vypadá, že na modem jsi připojený ale z něj to nikam nepostoupí. Premium - Základní Vodafone Station KrPole
Odesláno 17. ledna 2019 6 let quadra ine zariadenia na WIFI pripojim a pripojim sa normalne s NB aj na iu WIFI /telekom´/ sodekcz nasatavil som IP ziskat automaticky DNS 8.8.8.8 / 8.8.4.4 Ziadne internetove pripojenie. Vas pocitac je v rezime offline.
Odesláno 17. ledna 2019 6 let Kdybych to měl doma, tak bych z principu ještě zkoušel. Ale takhle na dálku kapitulace.... Nemáš někoho, kdy by ti půjčil jiný modem od UPC na vyzkoušení? Pravděpodobně tě nemine jedno z řešení - vlastní router s WiFinou (nebo vlastní WiFi accesspoint), jiný notebook. Premium - Základní Vodafone Station KrPole
Odesláno 17. ledna 2019 6 let Já bych vzal ten notebook a zkusil se s ním připojit na několik dalších wifin, aby byla jistota kde je problém, jestli v notebooku nebo v modemu, pokud se ukáže že notebook je ok, tak si může zažádat o výměnu modemu za modernější Compal a modlit se aby to fungovalo. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 17. ledna 2019 6 let Nemam moznost pozicat si druhy modem, ale zozeniem si druhy NB. Ked to nepojde ani na nom, tak to bude chyba v modeme. Mohli by ste mi este napisat podla toho ipconfig, co som sem dal, nastavenie protokolu? IP adresa: Maska podsiete: Vych.brana: Upred.server DNS: Nahradny server DNS: ci to nahodou zle nenastavujem.
Odesláno 17. ledna 2019 6 let To nemáš nastavovat, to se načte samo přes DHCP.... Modem by to měl přiřadit každému zařízení. Jestli ty s tím neděláš nějaké kejkle 🙂 Kromě vlastní IP adresy (ta by měla končit na každém zařízení s jiným číslem na konci) by ty ostatní adresy měly být takové, jaké máš na obrázku na předchozí straně. Taky bys mohl zavolat na technickou podporu a ověřit si adresy DNS serverů... (když se odpojíš od WiFi a připojíš přes kabel, podívej se, co ti píše ipconfig /all. Mělo by to být stejné právě až na tu vlastní IP adresu. Tam bys měl mít na konci jiné číslo, než 11. A podívej se na kableu hlavně na ty DNS servery!) Upraveno 17. ledna 2019 6 let uživatelem sodekcz Premium - Základní Vodafone Station KrPole
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.