Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

No musíte počítat s tím, že O2 má taky HORIZON GO, takže když se objevíte s jakýmkoliv zařízením na internetu od O2 HORIZON vám poběží jak víno... Mám vyzkoušené, mamce jsem zařídil O2 a jede ji všechno, HORIZON nepoužívá, tak si na tabletu, když jsem u ní na chalupě pouštím HORIZON TV. Snad to UPC spraví, protože zpětné shlédnutí , které nefunguje měsíc a ten čas před tím ani nepočítám je na vypovězení smlouvy! Vše NEJ do nového roku vám přeje rocker Petr.

Odesláno

Zdravím, pořídil jsem novou TV Samsung s OS Tizen a samozřejmě vyzkoušel Horizon Go přímo v TV prohlžeči (HTML5).

Vše funguje bez problému až na přehrání živěho vysílání - chvíli se načítá, potom se asi na 1 vteřinu objeví obraz a následuje

hláška "omlouváme se, video nelze nyní přehrát, zkuste to později".

Zkoušel jsem to asi 146x a stále to samé dokola.

Na všech možných jiných webech (ČT, NOVA, PRIMA apod...) mi jedou videa bez problému...

Nemáte někdo s tímto nějakou zkušenost? Díky!

Odesláno

Nejaké nové info o podpore android TV ?

Ďakujem

Odesláno

@potox Zdravím, zatím ne. Platí, že bychom se měli dočkat tento rok, ale přesné termíny zatím neznám. 

Odesláno

předpokládám, že to samé platí pro Apple TV

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

@retron ano, je to na stejno. 

Odesláno

Zdravím, nevím, jestli je to správná sekce, ale mám dotaz ohledně programů. Některé programy jako cinemax a jemu podobné jsou v původní znění bez tetilků. Lze to nějak nastavit, povolit alespoň titulky? Nikde jsem volbu totiž nenašel, v informacích u filmů je původní znění i čeština, ale na těchto programech chytnu vždy jen původní znění bez možnosti zapnutí titulků či změnu jazyka, alespon jsem to nikde v nastavení nenalezl.

Odesláno

Problém s Horizon Go - vyřešeno.

Pro všechny, kteří sledovali můj problém - Ve čtvrtek jsem "Davidovi - UPC" poslal číslo smlouvy. Hned odpoledne mě kontaktoval člověk z technické podpory a začali jsme problém řešit. Včera mi technik zavolal a oznámil mi, že je problém vyřešen, ať si s to vyzkouším a že se mi ještě dnes ozve na potvrzení. Protože vše funguje jak má, tak jsme se v dobrém rozloučili :-)

Problém byl v přidělování adres (IPv4/IPv6), změnit to šlo pouze ze strany poskytovatele.

Chtěl bych poděkovat všem, kteří se mnou nad problémem tady  hloubali, v nouzi byla každá rada a zájem drahý. A jak jsme z principu (a leckdy ze zkušeností :-)) zvyklí nadávat na všelijaké podpory apod., tak tady právě naopak: Zaměstnancům technické podpory velice děkuji za vstřícnost, ochotu a schopnost problém vyřešit. 

Medvěd

  • -
  • -
  • Komplet
  • Takový bílý, nastojato
  • Praha Žižkov
Odesláno
36 minutes ago, Medvěd napsal:

A jak jsme z principu (a leckdy ze zkušeností :-)) zvyklí nadávat na všelijaké podpory apod., tak tady právě naopak: Zaměstnancům technické podpory velice děkuji za vstřícnost, ochotu a schopnost problém vyřešit.

Problem je, ze v beznem zivote se k tem, kteri veci opravdu rozumi a jsou technicky zdatni, nedobouchas :(.
Skoncis bud na levelu 1 (dobriiii deeen, jak vam moho pomoceee?) nebo pri velke psychicke vydrzi na levelu 2... ale level 3 a dal, kde jsou opravdovi technici, je pro bezneho volajiciho (bez 'protekce' z fora) nedostizitelny.

Je to sice pochopitelne (to by ti technici nic neudelali, kdyby pristup k nim nefiltrovali... a plytvat znalymi lidmi na ten filtr je blbost, takze tam jsou barbiny...), ale je to frustrujici.

Odesláno

Nemyslím, že by můj život byl zase tak "neběžný" a přesto jsem zdolal v tomto případě i vyšší levely. I Písmo praví: Tlučte a bude vám otevřeno (Mt7, 7-8). Bušil jsem o bylo mi otevřeno. Za to díky :-)

A ovšem potom jsou zde diskuzní fóra jako třeba tohle. Proto jsem měl potřebu mimo poděkování i svým laickým způsobem informaci o problému předat zde, třeba to někomu pomůže. Každý něčemu rozumíme (teda alespoň doufám) a pokud je to i naším zájmem, tak tímto způsobem můžeme někde poradit. A to je fajn. 

  • -
  • -
  • Komplet
  • Takový bílý, nastojato
  • Praha Žižkov

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community