Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Předchozí fungovala. Downgrade znamená vrátit na předchozí verzi? Pokud ano, tak nevím kde jí sehnat. Pokud totiž není aplikace přímo od výrobce v mobilu, nejdou odinstalovat jen aktualizace, ale celá aplikace.

Odesláno

@dmatejek:mě funguje vše OK.

  • 500 Mb/s
  • 4 GB
  • Komfort
  • Základní STB Vodafone + CA
  • Brno-Líšeň
Odesláno

Děkuji. Vyzkouším.

Tak nepomohlo. Šel jsem až na verzi 2.3.25 a stále při spuštění spadne. Já si teď uvědomil že mi Horizon jel na předchozím telefonu ( Huawei P9 lite) . Nyní Huawei Smart. No nedá se nic dělat. Alespoň že funguje přihlášení a spuštění přes prohlížeč. Děkuji za radu a třeba to vývojáři časem doladí. 

Odesláno

Mám taky Huawei P9 Lite, poslední verzi Horizon Go a vše funguje, jak má. Někdy sice neroztáhne obraz na celý displejm, ale pak stačí vypnout a zapnout stream znovu, případně i restartovat aplikaci, a vše jede, jak má.

Zkusil bych ještě před odinstalací vymazat přes nastavení aplikací mezipaměť a všechna data. Pak teprve odinstalovat a nainstalovat znovu.

Upraveno uživatelem honza265

  • Premium
  • -
  • Základní, Family, Sport
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV 3 box
  • Praha
Odesláno
  V 15. 5. 2018 v 15:17, honza265 napsal:

Mám taky Huawei P9 Lite

Ne "taky" - dmatejek pise, ze ted ma Huawei Smart. P9 Lite mel predtim a tam to fungovalo. Ted na Smartu ne.

Odesláno

Ještě jednou díky za snahu vás všech. Bohužel nepomohla ani jedna rada. Zkusil jsem znova nainstalovat na P9 lite, ale bohužel. Pořád padá. Snad ještě mě napadlo že jsem překročil počet zařízení na kterých lze sledovat. Jenže kdybych já si pamatoval, kde všude jsem Horizon už sledoval 😁😁, respektive na kterých zařízeních. Dle reakcí na Google play nejsem jediný s tímto problémem, na komentáře tam ovšem nikdo nereaguje. Tak alespoň že funguje přes prohlížeč v mobilu, když už mi nejde aplikace.😉

Odesláno

Ta aplikace je neskutecna sracka, kterou vykoleji sebemensi odchylka systemu od idealu :-(
Zrejme to programoval nejakej byvalej iOSak :-(

Napriklad prestane prehravat kdyz je v telefonu aktivni Xposed Framework - pri spusteni prehravani jen neco problikne a nic se nespusti. Po vypnuti (ne odinstalovani, ale jen vypnuti) Xposed a rebootu telefonu prehrava v pohode.
Kram podelanej... :-(

Odesláno

Uz jen to "nekterych" je znamka lamerstvi... prohlaseneho za vlastnost.
Jak rikam, kram je to.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community