Přejít na obsah

Horizon Go


Návštěvník Anonym

Doporučené příspěvky

V 26. 4. 2019 v 1:04 AM, tomus napsal:

 Občas se tady někdo ptá, proč musí být přihlašovací údaje do služby Horizon Go shodné s těmi pro přístup do nastavení uživatelského účtu na Moje UPC, tak myslím že je to dost možná z toho důvodu aby nevznikaly inzeráty podobné jako je například tento:

http://www.letgo.cz/item/15238976

A proč tedy musí být odlišné pro Wi-Free? Uvádět to jako důvod je nesmysl, když se u obdobně fungující služby chovají úplně opačně.

 

Navíc přístup do uživatelského účtu je prakticky k ničemu. Každá objednávka i změna služeb se stejně potvrzuje po telefonu.

  • 1000 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komfort
  • Vodafone Station, CA modul
  • Pardubice
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/7321-horizon-go/page/172/#findComment-112405
Sdílet na ostatní stránky

Třeba jen kvůli ochraně osobních údajů? Když máte přístup do Moje UPC, můžete změnit heslo k WiFree, měnit služby (objednání HBO nevyžaduje konfirmaci po telefonu, předtím v Moje UPC změním email, takže se o tom dozví ona osoba až z faktury). Klidně se tam dá změnit i kontaktní telefon. Pak můžu podvodem vše, kdyby UPC posílala zařízení kurýrem jako třeba na Slovensku, pak si třeba na danou osobu koupím zařízení (2020Kč za USB box nebo modem) atp.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/7321-horizon-go/page/172/#findComment-112415
Sdílet na ostatní stránky

Objednání HBO samozřejmě vyžaduje, stejně jako všechny ostatní objednávky, konfirmaci po telefonu. Proč si myslíte, že je v Moje UPC schované pod tlačítkem "Nezávazně objednat"?

Při každé objednávce jste dotazován na rodné číslo, to v Moje UPC samozřejmě uvedené není, takže změna telefonu by někomu také nestačila.

Co by bylo "kdyby" UPC ČR dělalo něco jako UPC na Slovensku rozebírat nehodlám. V tuhle chvíli to prostě nijak nebezpečné není a když se rozhodnu něco takového dělat, tak si přeci uvědomuji rizika s tím spojená a budu služby průběžně kontrolovat.

Prostě platí, co jsem psal. Uvádět to jako důvod a zároveň dělat u obdobně fungující služby pravý opak je prostě akorát příznakem schizofrenie...

Pravá ruka neví, co dělá levá...

  • 1000 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komfort
  • Vodafone Station, CA modul
  • Pardubice
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/7321-horizon-go/page/172/#findComment-112431
Sdílet na ostatní stránky

Máte pocit že to není nebezpečné? Že neplatí co jsem psal? A to, že to porušuje podmínky uzavřené smlouvy je Vám jedno? Dejte mi váš přístup do Moje UPC a uvidíme :o) samozřejmě mi nic nedávejte, ale tvrdit, že to není nebezpečné bych neřekl.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/7321-horizon-go/page/172/#findComment-112433
Sdílet na ostatní stránky

před 26 minutami, Michal Pelikán napsal:

...a když se rozhodnu něco takového dělat, tak si přeci uvědomuji rizika s tím spojená a budu služby průběžně kontrolovat.

 

  • 1000 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komfort
  • Vodafone Station, CA modul
  • Pardubice
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/7321-horizon-go/page/172/#findComment-112437
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Evzen
před 47 minutami, Michal Pelikán napsal:

když se rozhodnu něco takového dělat, tak si přeci uvědomuji rizika s tím spojená a budu služby průběžně kontrolovat

To plati pouze pro inteligentni jedince.
Coz bohuzel NENI drtiva vetsina tzv. beznych obcanu.

před 16 hodinami, Michal Pelikán napsal:

Navíc přístup do uživatelského účtu je prakticky k ničemu. Každá objednávka i změna služeb se stejně potvrzuje po telefonu.

S timto kazdopadne souhlasim na 100%. Ten ucet UPC je UPLNE k prdu, protoze mi neposkytuje NIC, co bych nejak vyuzil. Platim pres SIPO, ktere jsem jednou nastavil a hotovo... nevidim vubec zadny duvod to delat jinak (i placeni inkasem z uctu se nastavuje jednou a basta) a opravdu by me uprimne zajimalo, co nekoho vede napr. ke kazdomesicnimu placeni pres jakesi legracni platebni tlacitko (ci co to UPC pred casem s takovou slavou inzerovalo).

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/7321-horizon-go/page/172/#findComment-112439
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, Michal Pelikán napsal:

tuhle chvíli to prostě nijak nebezpečné není a když se rozhodnu něco takového dělat, tak si přeci uvědomuji rizika s tím spojená a budu služby průběžně kontrolovat.

Kontrolovat to budete pouze v případě, že vám nikdo v Moje UPC nezmění heslo, Pokud mu předáte přihlašovací údaje.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/7321-horizon-go/page/172/#findComment-112441
Sdílet na ostatní stránky

A právě změna hesla (fakturované částky, nedodání faktury do mailu, atd.) je jeden z mnoha signálů, kdy máte kontaktovat UPC a "vzít si účet zpět", a zrušit případné změny služeb...

Kdo se rozhodne toto dělat, musí na tyhle věci prostě myslet. Větší riziko je, že vám na to UPC přijde, než že nějakým způsobem proděláte.

  • 1000 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komfort
  • Vodafone Station, CA modul
  • Pardubice
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/7321-horizon-go/page/172/#findComment-112443
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...