Návštěvník Octavinek Odesláno 18. listopadu 2014 Sdílet Odesláno 18. listopadu 2014 Nastavil jsem to tchánovi na PC, švagr mu tam nainstaloval CCCleaner a projel PC a od té doby Horizon nejede, nejdříve to psalo, že tam není Silverlight, tak jsem ho odinstaloval a znovu nainstaloval, nepomohlo. Tak jsem obnovil systém, a teď je tam černý prázdný obraz a nic? Nevíte jak postupovat? Nechci kvůli tomu přeinstalovávat PC! Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/7321-horizon-go/page/24/#findComment-76696 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 18. listopadu 2014 Sdílet Odesláno 18. listopadu 2014 Tak mi na Nexusu 7 prave nabehla aktualizace na Android 5, a aplikace prestala prehravat TV. Nepomohlo ani odinstalace a nova instalace. To je bohužel nevýhoda řešení postaveného na jednoúčelové aplikaci pro konkrétní OS. Sám se divím, že v dnešní době kdy je operačních systémů tolik a updaty a nové verze vycházejí několikrát ročně, se firma vydá touto cestou. Je totiž mimořádně nákladné držet aplikaci funkční a aktuální pro všechny nejrozšířenější verze OS na trhu a když ještě vezmeme do úvahy různé nadstavby Androidu od výrobců, různě pozměňující jeho funkčnost, tak není otázkou jestli se jim podaří aplikaci zprovoznit pro všechny zákazníky s Androidem, protože odpovědí je jednoznačné ne. Oni tu aplikaci nakonec přizpůsobí pro 5.0, ale bude to trvat jistý čas, zjistit jaké jsou změny v nové verzi, proč to nechodí, napsat novou kompatibilní aplikaci, zajistit aby zároveň chodila i na starší verzi OS, otestovat na zařízení od více výrobců s různými nadstavbami a ověřit funkčnost a následně vydat. Ale i po tomto procesu se najde vždy dost lidí, kterým to nepojede. A mezitím vyjde update na 5.01 a může být zas vše jinak. Nastavil jsem to tchánovi na PC, švagr mu tam nainstaloval CCCleaner a projel PC CCleaner promazal registry a vymazal i cookie z prohlížeče, takže není žádný div, že to nejede. Zkuste si spustit nastavení Silverlightu a na záložce "Přehrávání" zjistit jestli máte zaškrtnuto "Povolit stahování a aktualizace komponentvyžadovaných k přehrávání chráněného obsahu". Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/7321-horizon-go/page/24/#findComment-76699 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 18. listopadu 2014 Sdílet Odesláno 18. listopadu 2014 Momentálně je služba nedostupná z důvodu údržby. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/7321-horizon-go/page/24/#findComment-76702 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník mjarek Odesláno 18. listopadu 2014 Sdílet Odesláno 18. listopadu 2014 Už to jede! Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/7321-horizon-go/page/24/#findComment-76703 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cvancara Odesláno 18. listopadu 2014 Sdílet Odesláno 18. listopadu 2014 Tak na tom Androidu 5 porad nic. Uprostred obrazovky se zobrazi pouze logo stanice a prd. Citovat - - - CA modul OVA Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/7321-horizon-go/page/24/#findComment-76704 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Anonym Odesláno 18. listopadu 2014 Sdílet Odesláno 18. listopadu 2014 Taky vám včera vypadávala Nova Cinema ? Chtěl jsem se dívat na smartphone na Tajemný hrad v Karpatech a vždy se to na sekundu dvě pustilo a pak zastavilo. Teď Horizon GO v mobilu nejede vůbec, ani se to nepřihlásí. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/7321-horizon-go/page/24/#findComment-76705 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hpfunny Odesláno 18. listopadu 2014 Sdílet Odesláno 18. listopadu 2014 Horizon go 18. 11. 2014 14:03 Hezký den, velice se Vám omlouvám. Bohužel v těchto chvílích evidujeme nemožnost přihlásit se to aplikace Horizon GO. K opravě by mělo dojít během dnešního odpoledne. Péťa, UPC Facebook tým Citovat Start - - Compal CH7465 Brno-Žabovřesky Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/7321-horizon-go/page/24/#findComment-76707 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník potrok Odesláno 18. listopadu 2014 Sdílet Odesláno 18. listopadu 2014 Může mi někdo poradit,proč nemohu na novém notebooku sledovat Horizon Go ? Po spuštění programu mi to vždy napíše: " DOŠLO K CHYBĚ Omlouváme se, video nyní nelze přehrát " a to jak na IE tak i na Mozille. To trvá od samého začátku spuštění služby. Na starém pracovním notebooku služba chodí OK, ale na něm to nepotřebuji. Na obou PC jsou Win7 , IE11 a Mozilla. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/7321-horizon-go/page/24/#findComment-76708 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník warman Odesláno 18. listopadu 2014 Sdílet Odesláno 18. listopadu 2014 Silverlight nainstalovan? Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/7321-horizon-go/page/24/#findComment-76710 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník potrok Odesláno 18. listopadu 2014 Sdílet Odesláno 18. listopadu 2014 Ano, Silverlight je nainstalovaný a nastavený (povolené stahování i oprávnění) Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/7321-horizon-go/page/24/#findComment-76711 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.