Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

A jinak 22:00 a zase se mi ztratily veškeré stanice... přes den to bylo v pořádku. Podobný problém tady už nedávno byl... Máte to tak taky někdo?

Odesláno

Nový problém – Horizon Go vôbec nefunguje, po prihlásení na horizongo.tv nevidím žiadny zo svojich kanálov v "sleduj televizi" ani v "tv průvodce" - akoby som službu vôbec nemala aktivovanú. Pred chvíľou ešte fungoval aspoň tv průvodce, ale po kliknutí na kanál sa mi vždy zobrazil len popis pořadu s buttonom "aktualizujte si předplatné" (cca:)). V iOS aplikácii vyskakuje chyba "Služba není k dispozici - Video nyní nelze přehrát.242".

 

Technická podpora mi sdělila, že túto chybu evidujú, väčšinou v čase medzi 22:00 - 03:00, a bola odovzdaná k riešeniu ľuďom spravujúcim servery.

 

3.jpg.4d7ccee1d9399923a755560b6c2c0101.jpg

5954afde5f52b_ScreenShot2015-05-08at10_46_14PM.png.3ea4424ebf34af0d7cdb262468ba68a2.png

5954afde7c892_ScreenShot2015-05-08at10_46_35PM.png.58b5a3d40a1f63c0924a7c1868b466d9.png

Odesláno

sláva, nejsem sám, komu ten zmetek nefunguje

upc naučí radovat se z maličkostí

  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Premium box, CA modul
  • Praha 6
Odesláno

...potvrzuji...nejede to....

Odesláno

Taky mi to nejde, stejná hláška

  • Premium
  • -
  • Sport
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Kolín
Odesláno

potvrzuji -nejde

Odesláno

Opět jsem ze zvědavosti zkusil. Na PC normálně funguje. (nemám ale inet od UPC, tak nevím, zda to nějak s tím souvisí - to nemám tucha)

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Odesláno

Já to taky zkusil a taky mi Horizon Go funguje, na notebooku s Chromem 42. Internet mám od UPC.

Ale nezkoušel jsem to po 22 hodině, vždycky jen přes den, cca tak od 7 do 20 hod.

Odesláno

Zkoušel jsem to ráno mezi 7-8 a stanice už byly opět zpět v aplikaci. Prostě jim to opět nefunguje od 22 hodiny + u mne ten problém s chybovou hláškou na stolním PC. Ještě, že to mám v rámci Komplet "zadarmo".

Odesláno

Tak PC stále nic, ale přes stejný UPC router, jen přes wifi, ájfoun i Android tablet no problemo ve kteroukoliv denní dobu...

Podle mě to je tím pošahaným Silverlightem (fakt by mě zajímalo, koho napadlo to celý postavit na téhle platformě :roll: )

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community