Odesláno 4. září 2017 7 let před 3 hodinami, redroker napsal: Již nějaký den mě rovněž nefunguje režim zpětného přehrávání, tedy co se týče STB Horizon.Na PC, či mobilním zařízení to jde. Zkusil jsem i tovární nastavení a teď když vyberu jakýkoli pořad po vyvolání tlačítkem Guide,se zobrazí hláška "Se zpětným zhlédnutím můžete sledovat pořady,které byly odvysílány od okamžiku aktivace funkcionality." V nastavení mám odsouhlaseny podmínky užití zpětného zhlédnutí a Zapnuto. Odpojte prosím Váš set - top box na déle než půl minuty z napájení. Po znovu zapojení a zapnutí prosím ověřte funkčnost a dejte vědět výsledek.
Odesláno 4. září 2017 7 let Davide, mohli byste u těch seriálů ve videotéce MyPrime napsat (nejlépe hned pod názvem), kdy je z videotéky odstraníte? Minulý týden jsem se začal dívat na seriál Caprica, viděl jsem celkem 2 díly a tento týden už tam není. Kdybych to věděl předem, tak bych si ten seriál nepouštěl. Přišlo by mě logické, minimálně u seriálů které chcete vyřadit z nabídky, kdybyste to avizovali hned pod názvem toho seriálu. Případně vytvořili novou kategorii v MyPrime "Brzy vyřadíme z nabídky". Stalo se mi to stejné už cca před dvěma lety s "Vražednými právy" a je to dost otrava.
Odesláno 5. září 2017 7 let Ani odpojením od napájení se problém nevyřešil,tedy částečně.Zpětné zhlédnutí funguje jen pokud chci přehrát pořady týž den odvysílané.Den a dále se zobrazí výše uvedená hláška.
Odesláno 5. září 2017 7 let Tak už je mi to jasný.Vzhledem k tomu, že jsem prováděl včera tovární nastavení, tak zpětné zhlédnutí funguje po tomto zásahu,nikoli před a dále (týden).
Odesláno 5. září 2017 7 let Koukám, že můj problém s Horizon GO stále trvá a nikdo to nechce komentovat. Když si člověk projde forum i FB tak jasně vidí, že lidí s podobným problémem je dost. Horizon GO prostě nefunguje, jak má. Je čím dál tím jasnější, že je chyba někde u UPC - buď v špatně nakódované aplikaci nebo v přetížených serverech. Podle mě obojí. A UPC stále nic. Neberte si to zle @David - UPC. Vy přímo za to nemůžete, ale mělo by se to už fakt začít řešit. Pořádný test interně i externě týden na různých zařízeních, různých kanálech, různých pořadech a v různých hodinách. Proměnných je sice mnoho, ale mělo by se na to přijít. Přeci není normální, že dvakrát na něco kliknu, načte se to normálně a potřetí už ne, hodí to hlášku a je třeba restartovat aplikaci, box nebo obnovit prohlížeč, aby to zase šlo. Anebo aby se některé kanály načítaly pomaleji, než ostatní anebo vůbec a jiné zase hned. Nevadí mi ani tak, že to blbne. Spíše to, že mám pocit že si UPC buď neví rady nebo to nechce řešit. Upraveno 5. září 2017 7 let uživatelem Jack_6428 Super Premium 5G ALLinONE Compal CH7465, CA modul Hlavní město
Odesláno 5. září 2017 7 let Tak to rozhodně. Mně by bohatě stačilo, kdyby UPC napsalo, že ví v čem problém spočívá a že ho třeba do půl roku odstraní. Zatím to však je buď nevědomost chyby anebo předstírání, že neexistuje. Super Premium 5G ALLinONE Compal CH7465, CA modul Hlavní město
Odesláno 6. září 2017 7 let před 5 hodinami, Jack_6428 napsal: Tak to rozhodně. Mně by bohatě stačilo, kdyby UPC napsalo, že ví v čem problém spočívá a že ho třeba do půl roku odstraní. Zatím to však je buď nevědomost chyby anebo předstírání, že neexistuje. Nechám kolegy prověřit, co se v aplikaci děje a kolik lidí si na to stěžuje. Když mi dají nějaké vyjádření, dám vědět. Osobně ale nevím, že by byl v Horizon Go nějaký větší problém.
Odesláno 10. září 2017 7 let Zdravím, mám problém s HorizonGo na W7 a Firefoxu. I když jsem přihlášen do UPCHor, tak mi nejde video spustit s informací, že musím být přihlášen. Ani po odhlášení a opětovném přihlášení stále stejná hláška (vyzkoušen i reset prohlížeče vč. smazání cache). V Chromu to sice jde, ale některé stanice se chytnou až po několika refreshích a často se následně začne snižovat i kvalita videa na tu nejhorší, kdy jsou vidět pouze "čtverečky". Nemáte s tím někdo zkušenost? Přes Android to jede v pohodě. Díky
Odesláno 11. září 2017 7 let Dobry den "UPC" chybi mi velmi moznost sledovat Horizon Go na Smart Televizi (v mem pripade LG). Pripravujete nejakou verzi IPTV aplikace i pro chytre televizory (nebo o tom alespon uvazujete)? Dekuji za odpoved, V.
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.