Návštěvník David R. Odesláno 4. září 2017 Sdílet Odesláno 4. září 2017 před 3 hodinami, redroker napsal: Již nějaký den mě rovněž nefunguje režim zpětného přehrávání, tedy co se týče STB Horizon.Na PC, či mobilním zařízení to jde. Zkusil jsem i tovární nastavení a teď když vyberu jakýkoli pořad po vyvolání tlačítkem Guide,se zobrazí hláška "Se zpětným zhlédnutím můžete sledovat pořady,které byly odvysílány od okamžiku aktivace funkcionality." V nastavení mám odsouhlaseny podmínky užití zpětného zhlédnutí a Zapnuto. Odpojte prosím Váš set - top box na déle než půl minuty z napájení. Po znovu zapojení a zapnutí prosím ověřte funkčnost a dejte vědět výsledek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník o_O Odesláno 4. září 2017 Sdílet Odesláno 4. září 2017 Davide, mohli byste u těch seriálů ve videotéce MyPrime napsat (nejlépe hned pod názvem), kdy je z videotéky odstraníte? Minulý týden jsem se začal dívat na seriál Caprica, viděl jsem celkem 2 díly a tento týden už tam není. Kdybych to věděl předem, tak bych si ten seriál nepouštěl. Přišlo by mě logické, minimálně u seriálů které chcete vyřadit z nabídky, kdybyste to avizovali hned pod názvem toho seriálu. Případně vytvořili novou kategorii v MyPrime "Brzy vyřadíme z nabídky". Stalo se mi to stejné už cca před dvěma lety s "Vražednými právy" a je to dost otrava. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník zby Odesláno 5. září 2017 Sdílet Odesláno 5. září 2017 Mně se zpětné přehrávání včera na STB již rozjelo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník redroker Odesláno 5. září 2017 Sdílet Odesláno 5. září 2017 Ani odpojením od napájení se problém nevyřešil,tedy částečně.Zpětné zhlédnutí funguje jen pokud chci přehrát pořady týž den odvysílané.Den a dále se zobrazí výše uvedená hláška. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník redroker Odesláno 5. září 2017 Sdílet Odesláno 5. září 2017 Tak už je mi to jasný.Vzhledem k tomu, že jsem prováděl včera tovární nastavení, tak zpětné zhlédnutí funguje po tomto zásahu,nikoli před a dále (týden). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jack_6428 Odesláno 5. září 2017 Sdílet Odesláno 5. září 2017 (upraveno) Koukám, že můj problém s Horizon GO stále trvá a nikdo to nechce komentovat. Když si člověk projde forum i FB tak jasně vidí, že lidí s podobným problémem je dost. Horizon GO prostě nefunguje, jak má. Je čím dál tím jasnější, že je chyba někde u UPC - buď v špatně nakódované aplikaci nebo v přetížených serverech. Podle mě obojí. A UPC stále nic. Neberte si to zle @David - UPC. Vy přímo za to nemůžete, ale mělo by se to už fakt začít řešit. Pořádný test interně i externě týden na různých zařízeních, různých kanálech, různých pořadech a v různých hodinách. Proměnných je sice mnoho, ale mělo by se na to přijít. Přeci není normální, že dvakrát na něco kliknu, načte se to normálně a potřetí už ne, hodí to hlášku a je třeba restartovat aplikaci, box nebo obnovit prohlížeč, aby to zase šlo. Anebo aby se některé kanály načítaly pomaleji, než ostatní anebo vůbec a jiné zase hned. Nevadí mi ani tak, že to blbne. Spíše to, že mám pocit že si UPC buď neví rady nebo to nechce řešit. Upraveno 5. září 2017 uživatelem Jack_6428 Citovat Super Premium 5G ALLinONE Compal CH7465, CA modul Hlavní město Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jack_6428 Odesláno 5. září 2017 Sdílet Odesláno 5. září 2017 Tak to rozhodně. Mně by bohatě stačilo, kdyby UPC napsalo, že ví v čem problém spočívá a že ho třeba do půl roku odstraní. Zatím to však je buď nevědomost chyby anebo předstírání, že neexistuje. Citovat Super Premium 5G ALLinONE Compal CH7465, CA modul Hlavní město Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník David R. Odesláno 6. září 2017 Sdílet Odesláno 6. září 2017 před 5 hodinami, Jack_6428 napsal: Tak to rozhodně. Mně by bohatě stačilo, kdyby UPC napsalo, že ví v čem problém spočívá a že ho třeba do půl roku odstraní. Zatím to však je buď nevědomost chyby anebo předstírání, že neexistuje. Nechám kolegy prověřit, co se v aplikaci děje a kolik lidí si na to stěžuje. Když mi dají nějaké vyjádření, dám vědět. Osobně ale nevím, že by byl v Horizon Go nějaký větší problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník rhoedeck Odesláno 10. září 2017 Sdílet Odesláno 10. září 2017 Zdravím, mám problém s HorizonGo na W7 a Firefoxu. I když jsem přihlášen do UPCHor, tak mi nejde video spustit s informací, že musím být přihlášen. Ani po odhlášení a opětovném přihlášení stále stejná hláška (vyzkoušen i reset prohlížeče vč. smazání cache). V Chromu to sice jde, ale některé stanice se chytnou až po několika refreshích a často se následně začne snižovat i kvalita videa na tu nejhorší, kdy jsou vidět pouze "čtverečky". Nemáte s tím někdo zkušenost? Přes Android to jede v pohodě. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vlada Odesláno 11. září 2017 Sdílet Odesláno 11. září 2017 Dobry den "UPC" chybi mi velmi moznost sledovat Horizon Go na Smart Televizi (v mem pripade LG). Pripravujete nejakou verzi IPTV aplikace i pro chytre televizory (nebo o tom alespon uvazujete)? Dekuji za odpoved, V. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.