Přejít na obsah

Horizon Go


Návštěvník Anonym

Doporučené příspěvky

Návštěvník David R.
před 3 hodinami, redroker napsal:

Již nějaký den mě rovněž nefunguje režim zpětného přehrávání, tedy co se týče STB Horizon.Na PC, či mobilním zařízení to jde. Zkusil jsem i tovární nastavení a teď když vyberu jakýkoli pořad po vyvolání tlačítkem Guide,se zobrazí hláška "Se zpětným zhlédnutím můžete sledovat pořady,které byly odvysílány od okamžiku aktivace funkcionality." V nastavení mám odsouhlaseny podmínky užití zpětného zhlédnutí a Zapnuto.

Odpojte prosím Váš set - top box na déle než půl minuty z napájení. Po znovu zapojení a zapnutí prosím ověřte funkčnost a dejte vědět výsledek. 

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/7321-horizon-go/page/121/#findComment-96908
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník o_O

Davide, mohli byste u těch seriálů ve videotéce MyPrime napsat (nejlépe hned pod názvem), kdy je z videotéky odstraníte?

Minulý týden jsem se začal dívat na seriál Caprica, viděl jsem celkem 2 díly a tento týden už tam není. Kdybych to věděl předem, tak bych si ten seriál nepouštěl. Přišlo by mě logické, minimálně u seriálů které chcete vyřadit z nabídky, kdybyste to avizovali hned pod názvem toho seriálu. Případně vytvořili novou kategorii v MyPrime "Brzy vyřadíme z nabídky".

Stalo se mi to stejné už cca před dvěma lety s "Vražednými právy" a je to dost otrava.

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/7321-horizon-go/page/121/#findComment-96911
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník redroker

Ani odpojením od napájení se problém nevyřešil,tedy částečně.Zpětné zhlédnutí funguje jen pokud chci přehrát pořady týž den odvysílané.Den a dále se zobrazí výše uvedená hláška.

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/7321-horizon-go/page/121/#findComment-96923
Sdílet na ostatní stránky

Koukám, že můj problém s Horizon GO stále trvá a nikdo to nechce komentovat. Když si člověk projde forum i FB tak jasně vidí, že lidí s podobným problémem je dost. Horizon GO prostě nefunguje, jak má. Je čím dál tím jasnější, že je chyba někde u UPC - buď v špatně nakódované aplikaci nebo v přetížených serverech. Podle mě obojí. A UPC stále nic. Neberte si to zle @David - UPC. Vy přímo za to nemůžete, ale mělo by se to už fakt začít řešit. Pořádný test interně i externě týden na různých zařízeních, různých kanálech, různých pořadech a v různých hodinách. Proměnných je sice mnoho, ale mělo by se na to přijít. Přeci není normální, že dvakrát na něco kliknu, načte se to normálně a potřetí už ne, hodí to hlášku a je třeba restartovat aplikaci, box nebo obnovit prohlížeč, aby to zase šlo. Anebo aby se některé kanály načítaly pomaleji, než ostatní anebo vůbec a jiné zase hned. Nevadí mi ani tak, že to blbne. Spíše to, že mám pocit že si UPC buď neví rady nebo to nechce řešit.

Upraveno uživatelem Jack_6428
  • Super
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, CA modul
  • Hlavní město
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/7321-horizon-go/page/121/#findComment-96958
Sdílet na ostatní stránky

Tak to rozhodně. Mně by bohatě stačilo, kdyby UPC napsalo, že ví v čem problém spočívá a že ho třeba do půl roku odstraní. Zatím to však je buď nevědomost chyby anebo předstírání, že neexistuje.

  • Super
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, CA modul
  • Hlavní město
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/7321-horizon-go/page/121/#findComment-96961
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník David R.
před 5 hodinami, Jack_6428 napsal:

Tak to rozhodně. Mně by bohatě stačilo, kdyby UPC napsalo, že ví v čem problém spočívá a že ho třeba do půl roku odstraní. Zatím to však je buď nevědomost chyby anebo předstírání, že neexistuje.

Nechám kolegy prověřit, co se v aplikaci děje a kolik lidí si na to stěžuje. Když mi dají nějaké vyjádření, dám vědět. Osobně ale nevím, že by byl v Horizon Go nějaký větší problém.

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/7321-horizon-go/page/121/#findComment-96962
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník rhoedeck

Zdravím,

mám problém s HorizonGo na W7 a Firefoxu. I když jsem přihlášen do UPCHor, tak mi nejde video spustit s informací, že musím být přihlášen. Ani po odhlášení a opětovném přihlášení stále stejná hláška (vyzkoušen i reset prohlížeče vč. smazání cache). V Chromu to sice jde, ale některé stanice se chytnou až po několika refreshích a často se následně začne snižovat i kvalita videa na tu nejhorší, kdy jsou vidět pouze "čtverečky". Nemáte s tím někdo zkušenost? Přes Android to jede v pohodě.

Díky

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/7321-horizon-go/page/121/#findComment-97047
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Vlada

Dobry den "UPC" :) chybi mi velmi moznost sledovat Horizon Go na Smart Televizi (v mem pripade LG). Pripravujete nejakou verzi IPTV aplikace i pro chytre televizory (nebo o tom alespon uvazujete)? Dekuji za odpoved, V. :)

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/7321-horizon-go/page/121/#findComment-97066
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...