Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

@Lubos_PM Zdravím Luboši. Zatím nemám žádné nové informace :( Jakmile dostanu nějaké info, hned dám vědět. 

Odesláno

2 tomus:

Restartem routeru už jsem si prošel a kde nic tu nic... Jinak vše ostatní funguje, mail používám na vlastní doméně bez problému, přes internet platím, nakupuji, vzdělávám se :-) Vše funguje až na Horizon Go.

  • -
  • -
  • Komplet
  • Takový bílý, nastojato
  • Praha Žižkov
Odesláno
14 minutes ago, Medvěd napsal:

Vše funguje až na Horizon Go.

To je fakt haluz... :-O
Jeste me napada - klasicky ping nerika vubec nic o dostupnosti konkretnich "aplikaci" na cilovem stroji, protoze jede na jinem protokolu. Tzn. neni vyjimkou, ze se na stroj sice dopingas, ale na webserver na nem bezici se nespojis (a naopak). Takze by to chtelo overit spis tcpingem, na port 80/443... a samozrejme pres WiFi, ne pres kabel.

Odesláno

2 Evzen: Děkuji za zájem i za radu, ale tohle se už bohužel dostává za hranici mých znalostí. Zkusím si k tomu něco nastudovat, i když, popravdě řečeno, umím svůj čas trávit lépe než zkoumáním proč něco nefunguje. Ale zajímá mě to. Takže tcping na port 80/443 přes wifi. Notebook nemám, takže musím hledat řešení přes foun nebo tablet...

  • -
  • -
  • Komplet
  • Takový bílý, nastojato
  • Praha Žižkov
Odesláno

No nic, odborník na síť se ze mne přes Vánoce nestal, ale dnes v rámci rodinné návštěvy jsem se mobilem připojil na wifinu od O2 a Horizon Go mi normálně fungoval.

Přijdu domů, zkusím - a prd. Takže ve spojení připojení O2, router dodaný s instalací připojení (takže zase od O2) mně služba od UPC funguje, zatímco na wifině, připojení a routeru od UPC ne. Vše zase končí debilní hláškou ať si zkontroluji rychlost připojení, že není stabilní. Kdyby alespoň ta hláška byla správně česky! 

Jak je to s touhle diskuzí? Je to pouze prostor na vyplakání uživatelů a čekání na radu od nějakého vstřícného kolegy, nebo je to oficiální fórum kde to čte někdo z UPC a poradí?

Sakra, co teda mám dělat?

  • -
  • -
  • Komplet
  • Takový bílý, nastojato
  • Praha Žižkov
Odesláno

1. zkusit resetovat modem do tovarniho nastaveni (tlacitko reset je potreba podrzet nekolik vterin)
2. kdyz to nezabere, tak zavolat na UPC a zeptat se jestli nemas zablokovane porty (UPC to dela kdyz u nekoho najde vir),
koukam ze mas IPv6, mozna to s tim muze nejak souviset, ale netusim jak a jeslti vubec.
Lidi z UPC to zde ctou, ale tohle je opravdu neobvykly problem, takze tezko radit.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Ještě mě napadlo, Zkoušel jste měřit rychlost připojení přes wifi? je opravdu dostatečná?

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

2 tomus:

Modem jsem resetoval v průběhu závady už několikrát - nic

Porty - nevím, moc tomu nerozumím a ani nechápu (a raději ani snad nechci vědět), jak by UPC objevilo u mě nějaký vir. Každopádně AVG o ničem neví. Pokud to ovšem odborníci tady čtou a zablokovaný port by byl ten zakopaný pes (jimi zakopaný pes, přesněji), předpokládám, že by to nějak řešili.

IPv6 mám proto, že to tak router nastavil při instalaci

Jediný problém který existuje je s HorizonGo, s ničím jiným.

Na telefonu ukazuje test download 65 Mb/sec. Nevím jestli je to v pořádku, nicméně řekl bych, že je to nad datovým tokem standardního HD streamu. A protože telefon na jiné wifi funguje, chyba, pokud zrovna v tomto nějaká je, by zase byla v zařízení UPC.

Každopádně velice děkuji za váš zájem a ochotu. Vím, že nejde o život, jenom mě to se...štve.

  • -
  • -
  • Komplet
  • Takový bílý, nastojato
  • Praha Žižkov
Odesláno

Nový rok jsme trávili v zastrčeném penzionu na Šumavě, kde wifina byla tak slabá, že občas vypadla úplně, rychlost připojení 2Mbs, nicméně HorizonGo fungoval. Sice s sebou video občas drklo, ale fungovalo to. Vrátil jsem se domů ke svému úžasnému internetu a nic. 

Takže zbývá jít cestou různých infolinek a technické pomoci. Tedy něco, před čím lidé tady varují. Ale co můžu dělat, když stále na mobilu nebo tabletu čtu něco o pomalém a nestabilním připojení, díky(!) kterému to nejde a nejde... Nějak situace, kdy se mi na jeden z mnoha pokusů podaří dostat jedině na Nova2 (nechápu, proč zrovna tohle a nic jiného) a to funguje pouze do okamžiku pokusu o full screen, tak to mně nevyhovuje.

  • -
  • -
  • Komplet
  • Takový bílý, nastojato
  • Praha Žižkov
Odesláno

@Medvěd pošlete mi do zprávy číslo smlouvy, ať nemusíte nikam volat a zbytečně čekat. Mrknu na to. 

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community