Návštěvník tanker32 Odesláno 4. ledna 2018 Sdílet Odesláno 4. ledna 2018 No musíte počítat s tím, že O2 má taky HORIZON GO, takže když se objevíte s jakýmkoliv zařízením na internetu od O2 HORIZON vám poběží jak víno... Mám vyzkoušené, mamce jsem zařídil O2 a jede ji všechno, HORIZON nepoužívá, tak si na tabletu, když jsem u ní na chalupě pouštím HORIZON TV. Snad to UPC spraví, protože zpětné shlédnutí , které nefunguje měsíc a ten čas před tím ani nepočítám je na vypovězení smlouvy! Vše NEJ do nového roku vám přeje rocker Petr. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/7321-horizon-go/page/138/#findComment-100168 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Orlando Odesláno 7. ledna 2018 Sdílet Odesláno 7. ledna 2018 Zdravím, pořídil jsem novou TV Samsung s OS Tizen a samozřejmě vyzkoušel Horizon Go přímo v TV prohlžeči (HTML5). Vše funguje bez problému až na přehrání živěho vysílání - chvíli se načítá, potom se asi na 1 vteřinu objeví obraz a následuje hláška "omlouváme se, video nelze nyní přehrát, zkuste to později". Zkoušel jsem to asi 146x a stále to samé dokola. Na všech možných jiných webech (ČT, NOVA, PRIMA apod...) mi jedou videa bez problému... Nemáte někdo s tímto nějakou zkušenost? Díky! Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/7321-horizon-go/page/138/#findComment-100190 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník potox Odesláno 7. ledna 2018 Sdílet Odesláno 7. ledna 2018 Nejaké nové info o podpore android TV ? Ďakujem Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/7321-horizon-go/page/138/#findComment-100191 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník David R. Odesláno 8. ledna 2018 Sdílet Odesláno 8. ledna 2018 @potox Zdravím, zatím ne. Platí, že bychom se měli dočkat tento rok, ale přesné termíny zatím neznám. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/7321-horizon-go/page/138/#findComment-100195 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
retron Odesláno 8. ledna 2018 Sdílet Odesláno 8. ledna 2018 předpokládám, že to samé platí pro Apple TV Citovat 150 Mb/s - Komplet Compal bridge, 4x CA modul Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/7321-horizon-go/page/138/#findComment-100205 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník David R. Odesláno 8. ledna 2018 Sdílet Odesláno 8. ledna 2018 @retron ano, je to na stejno. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/7321-horizon-go/page/138/#findComment-100206 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník upcklient Odesláno 8. ledna 2018 Sdílet Odesláno 8. ledna 2018 Zdravím, nevím, jestli je to správná sekce, ale mám dotaz ohledně programů. Některé programy jako cinemax a jemu podobné jsou v původní znění bez tetilků. Lze to nějak nastavit, povolit alespoň titulky? Nikde jsem volbu totiž nenašel, v informacích u filmů je původní znění i čeština, ale na těchto programech chytnu vždy jen původní znění bez možnosti zapnutí titulků či změnu jazyka, alespon jsem to nikde v nastavení nenalezl. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/7321-horizon-go/page/138/#findComment-100225 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 9. ledna 2018 Sdílet Odesláno 9. ledna 2018 Problém s Horizon Go - vyřešeno. Pro všechny, kteří sledovali můj problém - Ve čtvrtek jsem "Davidovi - UPC" poslal číslo smlouvy. Hned odpoledne mě kontaktoval člověk z technické podpory a začali jsme problém řešit. Včera mi technik zavolal a oznámil mi, že je problém vyřešen, ať si s to vyzkouším a že se mi ještě dnes ozve na potvrzení. Protože vše funguje jak má, tak jsme se v dobrém rozloučili :-) Problém byl v přidělování adres (IPv4/IPv6), změnit to šlo pouze ze strany poskytovatele. Chtěl bych poděkovat všem, kteří se mnou nad problémem tady hloubali, v nouzi byla každá rada a zájem drahý. A jak jsme z principu (a leckdy ze zkušeností :-)) zvyklí nadávat na všelijaké podpory apod., tak tady právě naopak: Zaměstnancům technické podpory velice děkuji za vstřícnost, ochotu a schopnost problém vyřešit. Medvěd Citovat - - Komplet Takový bílý, nastojato Praha Žižkov Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/7321-horizon-go/page/138/#findComment-100255 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Evzen Odesláno 9. ledna 2018 Sdílet Odesláno 9. ledna 2018 36 minutes ago, Medvěd napsal: A jak jsme z principu (a leckdy ze zkušeností :-)) zvyklí nadávat na všelijaké podpory apod., tak tady právě naopak: Zaměstnancům technické podpory velice děkuji za vstřícnost, ochotu a schopnost problém vyřešit. Problem je, ze v beznem zivote se k tem, kteri veci opravdu rozumi a jsou technicky zdatni, nedobouchas :(. Skoncis bud na levelu 1 (dobriiii deeen, jak vam moho pomoceee?) nebo pri velke psychicke vydrzi na levelu 2... ale level 3 a dal, kde jsou opravdovi technici, je pro bezneho volajiciho (bez 'protekce' z fora) nedostizitelny. Je to sice pochopitelne (to by ti technici nic neudelali, kdyby pristup k nim nefiltrovali... a plytvat znalymi lidmi na ten filtr je blbost, takze tam jsou barbiny...), ale je to frustrujici. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/7321-horizon-go/page/138/#findComment-100258 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 10. ledna 2018 Sdílet Odesláno 10. ledna 2018 Nemyslím, že by můj život byl zase tak "neběžný" a přesto jsem zdolal v tomto případě i vyšší levely. I Písmo praví: Tlučte a bude vám otevřeno (Mt7, 7-8). Bušil jsem o bylo mi otevřeno. Za to díky :-) A ovšem potom jsou zde diskuzní fóra jako třeba tohle. Proto jsem měl potřebu mimo poděkování i svým laickým způsobem informaci o problému předat zde, třeba to někomu pomůže. Každý něčemu rozumíme (teda alespoň doufám) a pokud je to i naším zájmem, tak tímto způsobem můžeme někde poradit. A to je fajn. Citovat - - Komplet Takový bílý, nastojato Praha Žižkov Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/7321-horizon-go/page/138/#findComment-100268 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.