Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Vždycky je to o správné formulaci. Pak si může "stěžovat" akorát na lampárně.
Primární problém je bohužel právě v těch formulacích.

Odesláno z mého iRULU_V3 pomocí Tapatalk

Odesláno

Budou mít stanice Nick Jr. a Cartoon Network HD výhledově (letos) zpětné zhlédnutí? Trochu se divím, že ho ještě nemají. @David - UPC

  • Super
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, CA modul
  • Hlavní město
Odesláno

Zdravim, taky vam zlobi appka Horizon ve Win10? Me to dela to, ze to porad po me chce nastavit cas ci co...pise, ze neni nastaven spravne - docela divny, ne? :)

image.thumb.png.ec0bf63e6cf3c0a39434d7ff23c3196e.png

  • 1000 Mb/s
  • ∞ GB 10 Mb/s
  • Komplet
  • VF Station, CA modul
  • Praha-Nusle
Odesláno

Nevím zda zlobí, běžně nepoužívám. Nicméně věřím, že těch předdefinovaných chybových hlášek je daleko víc

Stav 16:40

Výstřižek.PNG

Upraveno uživatelem Retiree

Odesláno
 

porad po me chce nastavit cas ci co...pise, ze neni nastaven spravne

Pro jistotu zkontroluj, jestli mas spravne nastavenou casovou zonu... ze je zobrazen spravne vysledny cas, to nestaci.

Odesláno

Hlášku, ktorú uviedol Retiree, dostávam pri otváraní aplikácie vo Windowse 10 niekedy aj ja. Ale opakovaným stlačení tlačidla "Skúsiť znovu" a niekedy aj tlačidla "Zavrieť" (!) sa potom aplikácia normálne spustí. Ale robí mi to len asi týždeň, pričom predtým som tú hlášku nikdy nevidel.

Upraveno uživatelem Fuchs Tomáš

Odesláno

Časovou zonu mam dobre nastavenou a hlaska nezmizela....

  • 1000 Mb/s
  • ∞ GB 10 Mb/s
  • Komplet
  • VF Station, CA modul
  • Praha-Nusle
Odesláno

Zkusil jsi aplikaci resetovat? 

Odesláno

Co myslis tim RESTARTOVAT?

  • 1000 Mb/s
  • ∞ GB 10 Mb/s
  • Komplet
  • VF Station, CA modul
  • Praha-Nusle
Odesláno

Nemyslím RESTARTOVAT, ale RESETOVAT ! Jedná se o aplikaci pro Windows 10, tedy v nabídce Start Menu pravý klik na ikonu HorizonGo >> Další >> Nastavení Aplikací: Na nové stránce (Horizon Go) dole vybrat Obnovení/Resetování

Upraveno uživatelem Retiree

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community