Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

přepínal jsem pouze zdroje na TV, neříkám, že tam není zpoždění žádné, ikdyž u O2 jsem si ničeho nevšiml, ale u Horizonu to bylo opravdu již znatelné (proběhl mezitím dokonce jingle)

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

Caute, chcem sa opýtať, či sa dáta prenesené v sieti UPC na pozeranie TV cez Horizon GO rátajú do celkovo prenesených alebo nie (ako to má napr. Telekom). Ide mi o to, že zbytočne budem platiť (a ťahať káble) na druhý settopbox, ak si viem všetky programy pozrieť cez Horizon GO. Neviem presne, či UPC vôbec uplatňuje nejaký FUP limit a ani koľko dát žerie Horizon GO, ale plánujem počas týždňa pozerať tak cca 5 hodín denne + cez víkendy ešte viac (v podstate to mám len pustené ako background noise). Takže vie mi niekto napísať odpovede na moje otázky? Prípadne dopísať nejaké nevýhody, ak nejaké sú (UPC mi ešte len budú zapájať, preto som možno niečo prehliadol).
Vďaka :)

Odesláno

UPC žádné limity dat ve své síti neuplatňuje, Takže to můžeš mít puštěné klidně celý den. Nicméně na sledování televize si myslím je lepší použít setobox, protože je kvalita obrazu a obsluha je lepší než u Horizon Go.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Zdravím,

prosím o radu s aplikací Horizon Go na Androidu.
Nainstaloval jsem aplikaci na nový Android TV Box (A95X Max S905X2) a zprovoznil ji. Tj. aplikace byla funkční a přehrávala standardně vše.
Ale po restartu zařízení už Horizon nic nepřehraje a zobrazí hlášku "Video nyní nelze přehrát (412313)" ať dělám co dělám.

Pomůže zase jen tovární reset zařízení a nová instalace. Horizon ale funguje znovu jen do restartu.

Nějaký nápad, jak toto vyřešit, nebo aspoň co znamená tato chybová hláška?

Odesláno

Už se to řešilo zde

Upraveno uživatelem Marek-26
Sloučení témat, smazání odkazu na toto téma.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Děkuju. Zdá se ale, že zatím tento problém vyřešený není. Nechám to tu teedy otevřené pro případné nápady/náměty.

  • po 3 týdnech...
Odesláno

 Občas se tady někdo ptá, proč musí být přihlašovací údaje do služby Horizon Go shodné s těmi pro přístup do nastavení uživatelského účtu na Moje UPC, tak myslím že je to dost možná z toho důvodu aby nevznikaly inzeráty podobné jako je například tento:

http://www.letgo.cz/item/15238976

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Mě by zajímalo spíš kdy bude dostupné pro android TV 🙂. To, že se s tím kupčí, jsem již několikrát zahlédnul...

  • Super
  • Super
  • ALLinONE
  • Compal CH7465
  • Karlovarský kraj
  • po 3 týdnech...
Odesláno

A ještě dotaz ohledně Horizon Go, jestli není v plánu trochu upravit aplikaci v ohledu co se týká dat. Tím myslím zvolit si variabilní nastaveni kvality vysílání jako to má například seznam tv či O2. Když si pustím mimo domov stylem telefon wifi hotspot a na ntb horizon go, program v HD spotřebuje 1,5 GB dat hodinově. Chápu, že bývalá ministryně Marta Nováková to ohledně spotřebovaných dat vidí jinak, ale já ne 😃

  • Super
  • Super
  • ALLinONE
  • Compal CH7465
  • Karlovarský kraj
Odesláno

Tohle funguje v mobilní aplikaci, pokud se jede na mobilních datech. Když se tam nastaví nejnižší kvalita videa, Tak to bere zhruba 250 MB za hodinu.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community