Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Jen u mobilni aplikace?
Takze to, ze i desktopovy operacni system (tj. i desktopova aplikace) muze byt pripojen pres mobilni pripojeni, se nepovazuje za podstatne?

Odesláno

No kdyby se dotáhlo to zpětné zhlédnutí, možnost si zvolit kvalitu videa a dokončení APP pro android TV pro CZ, tak by to bylo TOP. 🙂Třeba časem...

  • Super
  • Super
  • ALLinONE
  • Compal CH7465
  • Karlovarský kraj
Odesláno
V 26. 4. 2019 v 1:04 AM, tomus napsal:

 Občas se tady někdo ptá, proč musí být přihlašovací údaje do služby Horizon Go shodné s těmi pro přístup do nastavení uživatelského účtu na Moje UPC, tak myslím že je to dost možná z toho důvodu aby nevznikaly inzeráty podobné jako je například tento:

http://www.letgo.cz/item/15238976

A proč tedy musí být odlišné pro Wi-Free? Uvádět to jako důvod je nesmysl, když se u obdobně fungující služby chovají úplně opačně.

 

Navíc přístup do uživatelského účtu je prakticky k ničemu. Každá objednávka i změna služeb se stejně potvrzuje po telefonu.

Odesláno

Třeba jen kvůli ochraně osobních údajů? Když máte přístup do Moje UPC, můžete změnit heslo k WiFree, měnit služby (objednání HBO nevyžaduje konfirmaci po telefonu, předtím v Moje UPC změním email, takže se o tom dozví ona osoba až z faktury). Klidně se tam dá změnit i kontaktní telefon. Pak můžu podvodem vše, kdyby UPC posílala zařízení kurýrem jako třeba na Slovensku, pak si třeba na danou osobu koupím zařízení (2020Kč za USB box nebo modem) atp.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Objednání HBO samozřejmě vyžaduje, stejně jako všechny ostatní objednávky, konfirmaci po telefonu. Proč si myslíte, že je v Moje UPC schované pod tlačítkem "Nezávazně objednat"?

Při každé objednávce jste dotazován na rodné číslo, to v Moje UPC samozřejmě uvedené není, takže změna telefonu by někomu také nestačila.

Co by bylo "kdyby" UPC ČR dělalo něco jako UPC na Slovensku rozebírat nehodlám. V tuhle chvíli to prostě nijak nebezpečné není a když se rozhodnu něco takového dělat, tak si přeci uvědomuji rizika s tím spojená a budu služby průběžně kontrolovat.

Prostě platí, co jsem psal. Uvádět to jako důvod a zároveň dělat u obdobně fungující služby pravý opak je prostě akorát příznakem schizofrenie...

Pravá ruka neví, co dělá levá...

Odesláno

Máte pocit že to není nebezpečné? Že neplatí co jsem psal? A to, že to porušuje podmínky uzavřené smlouvy je Vám jedno? Dejte mi váš přístup do Moje UPC a uvidíme :o) samozřejmě mi nic nedávejte, ale tvrdit, že to není nebezpečné bych neřekl.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno
před 26 minutami, Michal Pelikán napsal:

...a když se rozhodnu něco takového dělat, tak si přeci uvědomuji rizika s tím spojená a budu služby průběžně kontrolovat.

 

Odesláno
před 47 minutami, Michal Pelikán napsal:

když se rozhodnu něco takového dělat, tak si přeci uvědomuji rizika s tím spojená a budu služby průběžně kontrolovat

To plati pouze pro inteligentni jedince.
Coz bohuzel NENI drtiva vetsina tzv. beznych obcanu.

před 16 hodinami, Michal Pelikán napsal:

Navíc přístup do uživatelského účtu je prakticky k ničemu. Každá objednávka i změna služeb se stejně potvrzuje po telefonu.

S timto kazdopadne souhlasim na 100%. Ten ucet UPC je UPLNE k prdu, protoze mi neposkytuje NIC, co bych nejak vyuzil. Platim pres SIPO, ktere jsem jednou nastavil a hotovo... nevidim vubec zadny duvod to delat jinak (i placeni inkasem z uctu se nastavuje jednou a basta) a opravdu by me uprimne zajimalo, co nekoho vede napr. ke kazdomesicnimu placeni pres jakesi legracni platebni tlacitko (ci co to UPC pred casem s takovou slavou inzerovalo).

Odesláno
Před hodinou, Michal Pelikán napsal:

tuhle chvíli to prostě nijak nebezpečné není a když se rozhodnu něco takového dělat, tak si přeci uvědomuji rizika s tím spojená a budu služby průběžně kontrolovat.

Kontrolovat to budete pouze v případě, že vám nikdo v Moje UPC nezmění heslo, Pokud mu předáte přihlašovací údaje.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

A právě změna hesla (fakturované částky, nedodání faktury do mailu, atd.) je jeden z mnoha signálů, kdy máte kontaktovat UPC a "vzít si účet zpět", a zrušit případné změny služeb...

Kdo se rozhodne toto dělat, musí na tyhle věci prostě myslet. Větší riziko je, že vám na to UPC přijde, než že nějakým způsobem proděláte.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community