Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Je fakt ze kvalita videa by mohla byt lepsi, kdyz to srovnam treba s iVysilanim od Ceske televize, tak je to na tabletu docela mazanice.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Dobrý večer. Mohl by mi prosím někdo poradit se spuštěním Horizon Go? Mám nainstalováno u Samsung galaxy S2 a vše je ok. Na PC se po spuštění, přihlášení a odkliknutí programu ca na 2 sek. objeví kolečko s načítáním, ale přehrávání programu se nespustí a zůstane jen černá obrazovka. Silverlight mám nainstalovaný a nastaveno povolené stahování i oprávnění. Prohlížeč mám chrome. Děkuji

Odesláno

Zvýšit kvalitu obrazu by to chtělo, též bych ještě byl rád kdyby tam přidali Viasaty History a Explore.Možná by stálo za uvážení i vysílání v HD když podle nedávného průzkumu 90% uživatelů používá Horizon přes wi-fi připojení.

Odesláno

Stejný problém, nic nefunguje - došlo k chybě. Na pracovním ntb vše ok.... :|

  • po 2 týdnech...
Odesláno

Dobrý den. Mám problém s Horizon GO, po otevřením aplikace jak v iPadu, tak na PC, se mi zobrazí jen pár programů (Spektrum,Animal Planet, TV Paprika, Spektrum Home, CBS reality, National Geographic Chanel, Discovery a TLC)(a normálně fungují) Jiné ne. Ani nejdou nijak přidat a rodičovský zámek také nemám. V aplikaci nakonec mi šli programy přidat ale když jej chci spustit tak napíše: video nelze přehrát chyba 242. Ale v PC nejdou ani přidat. Jen když se odlásím, tak jsou vidět všechny programy. Dám přehrát. Chce to po mě přihlášení,(úspěšně se přihlásím) poté v tom samém tlačítku naskočí upgrade - po tom co jej zmáčknu mě to převede na ?maďarské? stránky UPC a to je vše. Kdyby někdo věděl díky za pomoc. PS už jednou mi to tak udělalo, ale po několika hodinách bylo vše OK. Teď je to již celý víkend takto.

Odesláno

V pátek a včera jsem měl stejný problém, včera večer jsem napsal na technickou podporu a za cca hodinu mi to jelo.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community