Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Dobrý večer..... máme doma Net od UPC, šlape v pohodě. Jen je problém v tom, že některé aplikace v PC, mobilu a v tabletu při připojení na Wifi nefungují, to stejné ani online hraní např. Heartstone, pokerových aplikací a plno jiného. (Platí i pro hraní na PC) na tel. podpoře mi řekli že prý je to problém u nás s údajným zavirováním a víc nic.... nepochopil jsem ho, tak se obracím sem a prosím o pomoc nebo radu 🙂 děkuju Michal

Odesláno

 Možná vám UPC zablokovali porty pro některé služby, dělá se to z toho důvodu pokud se v počítači objeví nějaká virová nákaza, která například rozesílá spam, také se mě to kdysi jednou stalo.

zkuste znovu zavolat na UPC a zeptat se zda nemáte zablokované porty.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Zkuste viry.cz resp. jejich fórum. Tam Vám pomohou najít a odstranit havěť z PC.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Děkuju za radu, něco podobnýho říkali stim virem, ale moc jsem to nepobral.... jak říkám, heartstone na mobilu jde pouze když jsem připojen na mob. data.... jak se přepnu na wifi, hned mě to odpojí.... to stejný na PC i přes kabelové připojení. Popřípadě odblkování portů zajistíme jak ? Nebo by to měli opravit celé UPC ? Nebo prostě a stručně, potřebuju se toho zbavit 😄 děkuju 🙂 

Odesláno

Nejprve odstraňte z počítače případně z mobilu viry a poté znovu zavolejte UPC s žádostí o odblokování portů. 

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
Před hodinou, tomus napsal:

ok, děkuju moc za radu :)) mobily by měli být čisté, ale mám noťas nastavený jako hlavní PC a stolní PC mi příjde z opravy komplet čistý. Takže když nastavim jako domovské PC stolní PC, tak by to mělo být OK po odblokování portů ? 

 

Upraveno uživatelem Michal Bladys

Odesláno

Jakmile budete mít odvirováno, informujte UPC a to odblokuje porty.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Doporučuji zkontrolovat na viry všechny počítače které se připojovaly k vaší domácí sítí před vznikem tohoto problému, jinak hrozí že se celá situace bude opakovat.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

No abych to komplet objasnil 😄 bydlím chvilku s přítelkyní a podle všeho, ten problém je dýl, jen ona nevyužila snad nic, čemu by bránil tento problém, takže o tom možná ani pořádně nevěděla..... mobilní telefony a tablet jsou buď max. měsíc staré, nebo cca 3 měsíce po obnově továr. nastavení. Nejspíše bude problém opravdu v noťasu, kterej je připojenej nejdýl a zřejmě nastaven na domácí správce.... tím pádem, když tedy podle vás odvyruju noťas, kontaktují UPC, tak by to mělo být v pohodě ? 🙂 takhle to tedy chápu..... btw: máme od UPC právě i TV, tak jestli by nějak tohle nemohlo s problémem taky mít souvislost

Odesláno

TV s tím souvislost mít nebude. Až budete mít odvirováno, UPC na zavolání odblokuje. Chápete to správně.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community