Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Dobrý, vždy keď sa pripojím z mobilu (Android) na wi-free, tak to ukazuje, pripojené-ziaden internet.

Ako sa to dá vyriešiť?

Netreba niečo dať do domény? 

Odesláno

Pokud jste doma připojen na váš router, tak to nepůjde, wi-free funguje na všech routerech, kromě vašeho.To jestli Vám funguje internet si raději odzkoušejte zobrazením nějaké funkční webové stránky.

  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Standard, Vodafone TV Premium, CA modul
  • Hradec Králové
Odesláno

Vpa, mne to nejde ani mimo domu. Mám všetko správne, a akonáhle idem do centra Bratislavy, tak to nejde

Odesláno

Už ti to někde fungovalo to WiFree?

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
  • po 2 týdnech...
Odesláno

Wi free ma uz cca tri tyzdne vypadok. NIekomu fungujue, niekomu nie. Preprogramovavaju to v Holandsku. Kedy to opravia, netusim.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community