Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Dobrý den,
rád bych se podělil o zkušenost s technickou podporou UPC. Nechci být neobjektivní, proto sem dávám veškerou komunikaci, kterou jsem od minulého léta (tak dlouho čekám na vyřešení požadavku) s UPC vedl, aby si každý mohl udělat obrázek sám. Zároveň prosím o informaci, zda se někdo setkal se stejnými problémy s aplikacemi v DVR Mediaboxu ("cihle"), případně jak je řešil. 
Děkuji 

Spoiler

 

Já, 11. 7. 2018
Prosím o radu s následujícími problémy Horizon DVR Mediaboxu:
1) [problém s nahráváním seriálů]
2) Problémy s přehráváním vyhledaných videí v aplikaci Youtube – prakticky nikdy nedojde k přehrání zvoleného videa, po určité prodlevě se spustí až několikáté (druhé nebo třeba až páté) v řadě. Je nutné zavřít aplikaci a po opakovaném spuštění znovu video vyhledat, poté se již zpravidla přehraje. Není ale možné přehrát jiný z nabídky vyhledaných titulů, pouze po opětovném zavření a spuštění aplikace. Poměrně často dochází i k chybnému zobrazení virtuální (řádkové) „klávesnice“ sloužící k zadání výrazu při hledání – nezobrazuje se, je vidět pouze jedno písmeno aktivizované stisknutím klávesy na klávesnici dálkového ovládání.
3) Často není možné spustit aplikaci při přehrávání z DVR (resp. se zřejmě spustí, ale běží na pozadí a její „okno“ není viditelné). Tento problém se opakuje nepravidelně, týká se všech aplikací (nejčastěji ho zaznamenávám u WikiTivia, používání jiných aplikací zároveň s přehráváním nemá moc smysl). U zpětného zhlédnutí ani živého sledování se neobjevuje.
Problémy s Youtube i spouštěním aplikací jsou dlouhodobé a objevují se prakticky od uvedení nového uživatelského rozhraní, zaznamenal jsem je už během testování a upozorňoval na ně v rámci zpětné vazby /např. e-mailem 21. 4. 2017/).
UPC, 12. 7. 2018
Radí provést  "třítlačítkový reset", odpovídám, že mám nahrané pořady a nemám momentálně čas se na ně podívat, proto provedu reset až za několik týdnů a poté se ozvu.
Já, 22. 8. 2018
omlouvám se za opožděnou reakci, nakonec jsem se k  nahraným pořadům dostal později, než jsem předpokládal.
Resetování modemové části nemělo žádný efekt, proto jsem použil navrhovaný "třítlačítkový reset" [problém 1 odstraněn]. 
Na chování aplikací (body 2 a 3) ale provedený restart neměl vliv, problémy přetrvávají. [plus drobné nedostatky u aplikací iDdes a CNN]
Já, 16. 10. 2018
dovoluji si připomenout, že na odpověď stále čekám.:-)
UPC, 19. 10. 2018
velice děkuji za provedení trojtlačítkového resetu, v případě problému s aplikacemi idnes a cnn o tomto nešvaru kolegové již vědí a pracují na nápravě.
V záležitosti Youtube zde jednáme o autorských právech proto je hodně videi nedostupných.
Prosím o strpení.
Já, 19. 10. 2018
Děkuji za odpověď.
V případě Youtube jsem možná problém nejasně popsal - nejde o to, že by videa byla zcela nedostupná (jsou i taková, u nich se objevuje chybová hláška, že je nelze přehrát na zařízení), ale nespustí se napoprvé, chvíli se načítá, poté se spustí další (ne vždy první) v pořadí. Po vypnutí aplikace a opětovném spuštění se video přehraje, což, domnívám se, nemůže být způsobeno autorskými právy (i proto, že k tomuto jevu dochází pravidelně, tedy u většiny videí, navíc se objevil až s novým uživatelským rozhraním).
 
UPC, kromě automatického potvrzení přijetí a zaevidování požadavku, opět bez odpovědi.

 

 

  • Super
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station, Set-top box Premium
  • Brno
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/7357-zku%C5%A1enost-s-technickou-podporou-upc/
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...