rebo Odesláno 1. února 2019 Sdílet Odesláno 1. února 2019 Dobrý den, rád bych se podělil o zkušenost s technickou podporou UPC. Nechci být neobjektivní, proto sem dávám veškerou komunikaci, kterou jsem od minulého léta (tak dlouho čekám na vyřešení požadavku) s UPC vedl, aby si každý mohl udělat obrázek sám. Zároveň prosím o informaci, zda se někdo setkal se stejnými problémy s aplikacemi v DVR Mediaboxu ("cihle"), případně jak je řešil. Děkuji Spoiler Já, 11. 7. 2018 Prosím o radu s následujícími problémy Horizon DVR Mediaboxu: 1) [problém s nahráváním seriálů] 2) Problémy s přehráváním vyhledaných videí v aplikaci Youtube – prakticky nikdy nedojde k přehrání zvoleného videa, po určité prodlevě se spustí až několikáté (druhé nebo třeba až páté) v řadě. Je nutné zavřít aplikaci a po opakovaném spuštění znovu video vyhledat, poté se již zpravidla přehraje. Není ale možné přehrát jiný z nabídky vyhledaných titulů, pouze po opětovném zavření a spuštění aplikace. Poměrně často dochází i k chybnému zobrazení virtuální (řádkové) „klávesnice“ sloužící k zadání výrazu při hledání – nezobrazuje se, je vidět pouze jedno písmeno aktivizované stisknutím klávesy na klávesnici dálkového ovládání. 3) Často není možné spustit aplikaci při přehrávání z DVR (resp. se zřejmě spustí, ale běží na pozadí a její „okno“ není viditelné). Tento problém se opakuje nepravidelně, týká se všech aplikací (nejčastěji ho zaznamenávám u WikiTivia, používání jiných aplikací zároveň s přehráváním nemá moc smysl). U zpětného zhlédnutí ani živého sledování se neobjevuje. Problémy s Youtube i spouštěním aplikací jsou dlouhodobé a objevují se prakticky od uvedení nového uživatelského rozhraní, zaznamenal jsem je už během testování a upozorňoval na ně v rámci zpětné vazby /např. e-mailem 21. 4. 2017/). UPC, 12. 7. 2018 Radí provést "třítlačítkový reset", odpovídám, že mám nahrané pořady a nemám momentálně čas se na ně podívat, proto provedu reset až za několik týdnů a poté se ozvu. Já, 22. 8. 2018 omlouvám se za opožděnou reakci, nakonec jsem se k nahraným pořadům dostal později, než jsem předpokládal. Resetování modemové části nemělo žádný efekt, proto jsem použil navrhovaný "třítlačítkový reset" [problém 1 odstraněn]. Na chování aplikací (body 2 a 3) ale provedený restart neměl vliv, problémy přetrvávají. [plus drobné nedostatky u aplikací iDdes a CNN] Já, 16. 10. 2018 dovoluji si připomenout, že na odpověď stále čekám. UPC, 19. 10. 2018 velice děkuji za provedení trojtlačítkového resetu, v případě problému s aplikacemi idnes a cnn o tomto nešvaru kolegové již vědí a pracují na nápravě. V záležitosti Youtube zde jednáme o autorských právech proto je hodně videi nedostupných. Prosím o strpení. Já, 19. 10. 2018 Děkuji za odpověď. V případě Youtube jsem možná problém nejasně popsal - nejde o to, že by videa byla zcela nedostupná (jsou i taková, u nich se objevuje chybová hláška, že je nelze přehrát na zařízení), ale nespustí se napoprvé, chvíli se načítá, poté se spustí další (ne vždy první) v pořadí. Po vypnutí aplikace a opětovném spuštění se video přehraje, což, domnívám se, nemůže být způsobeno autorskými právy (i proto, že k tomuto jevu dochází pravidelně, tedy u většiny videí, navíc se objevil až s novým uživatelským rozhraním). UPC, kromě automatického potvrzení přijetí a zaevidování požadavku, opět bez odpovědi. Citovat Super - ALLinONE Vodafone Station, Set-top box Premium Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/7357-zku%C5%A1enost-s-technickou-podporou-upc/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.