Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Co se mi stalo. Minulý a předminulý týden nám UPC dělala v domě nějakou úpravu. Snad se vyměňoval kabel okousaných od myší.

Po této úpravě jsem zjistit, že TV box Kaon nechce naběhnout. Stále jen had. Mám pocit, že jsem ho nevypnul a nastala aktualizace, která neproběhla správně. Neřešil jsem to hned protože mám ještě 3 TV s TechniSat CA moduly. No ale teď v neděli jsem zkusil zavolat na podporu a zprovoznit ho. Nic nešlo, tak jsme ho dali do továrního nastavení a stále nic. Objednali jsme technika na dnes večer.

Po telefonátu jsem si pustil TV s CA modulem a po chvíli hláška zakódováno. No asi nebylo předplatné, tak jsem přes Moje UPC poslal signál. Nic, čekám, žádná změna. Divné. Zkusil jsem druhou TV, běží, ok, za chvíli opět, zakódovaný signál. Tak znovu volám techniky, ale nic, tak ať zkusím třetí. Co myslíte, jde, za chvíli zakódovaný signál. Už nevěděl co, tak v pondělí zavolá nikdo jiný.

V pondělí jsem čekal, nakonec nikdo nevolal, jen já do UPC, ale technik żádný. Dnes už se ozvali, ale nic nepomohlo. Navečer přišel technik, protože po výměně kabelu viz výše došlo k zesílení signálu, tak jsme tu zeslabili a na konec tv box začal fungovat. Ale tři televize s CA moduly mají jen základní nabídku. Rozhodně to není náhoda. Před zásahem funkční, po něm nefunkční.

Upraveno uživatelem vpa

  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Standard, Vodafone TV Premium, CA modul
  • Hradec Králové
Odesláno

Je možné že na televizory nedorazilo únorové předplatné, to lednové platilo tuším do 8. Února. Zkus jít do nastavení televizorů a podívat se zda je tam načtené únorové předplatné, Případně se i podívej jaké má předplatné kód, jestli se shoduje s lednovým předplatným.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

V TV mám taky CAM TechniSat. Po asi pěti minutách čekání na načtení únorového předplatného normálně naběhl Cinemax a dál běžel …   Takže problém bude jinde.
Před časem jsem, po několikaměsíční přestávce, znovu nasadil některý CAM, na načtení předplatného jsem čekal několik hodin

  • Slamb změnil název na Zakódovaná nabídka CA modulů
Odesláno
  • Autor
před 8 hodinami , tomus napsal:

Je možné že na televizory nedorazilo únorové předplatné, to lednové platilo tuším do 8. Února. Zkus jít do nastavení televizorů a podívat se zda je tam načtené únorové předplatné, Případně se i podívej jaké má předplatné kód, jestli se shoduje s lednovým předplatným.

V Zone 5 jsou dva stejné řádky, horní pro únor, spodní pro leden. Technik z podpory říkal, že se to na kartu propsalo. Já nevidím žádnou změnu, oproti stavu, kdy jsem poprvé volal v neděli. Zkoušeli jsme Nova HD i Nova 2 HD, včera večer i PRIMA MAX (na tom se rozběhl box během chvíle).

  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Standard, Vodafone TV Premium, CA modul
  • Hradec Králové
Odesláno

(Ráno moudřejší…, večer jsem nečetl pozorně)   Tipuju, s pravděpodobností hraničící s jistotou, na nekvalitní signál, aneb Jak rozvést VF signál pro 5 (slovy pět) přijímačů . Soudě podle použití CA modulů firmy Technisat ten rozvod po bytě už něco pamatuje a mohl by vyprávět, VF signál někdy udivuje. Zkus jeden tv přijímač s CAM zapojit přímo na účastnickou zásuvku, bez jakýchkoli dalších rozbočení/odbočení, anebo rovnou kontrolovat všechny konektory, rozbočovače, atd, prostě celý svůj rozvod signálu. Taky bych orientačně ověřil sílu datového signálu na vstupu modemu, především poměr signálu k šumu (SNR)...

Odesláno
  • Autor

Včera technik měřil a právě jsme zeslabovali, protože vyměnili páteřní kabel někde v trase přede mnou a už nemusím doma zesilovat. Signál je bez chybovosti a vypadá v pohodě.

  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Standard, Vodafone TV Premium, CA modul
  • Hradec Králové
Odesláno

OK, můžeš tedy vyloučit jednu z mnoha (tu méně pravděpodobnou) příčin problému, ostatní zůstávají - zjevně se manipulovalo s téměř všemi prvky a spoji starého rozvodu ...

Odesláno
  • Autor

Úplně nerozumím, signál je v pořádku u každé tv.

  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Standard, Vodafone TV Premium, CA modul
  • Hradec Králové
Odesláno

Podle čeho soudíš, máš k dispozici měřič úrovně signálu?
Především jakékoli spoje, téměř vždy z navzájem různých materiálů, stárnou a vlivem prostředí více či méně oxidují/korodují, spojením různých kovů a kovových slitin vznikají elektrochemické či termoelektrické články, atd. atd... Při hledání příčiny problému jsi zajisté mnohé spoje rozpojoval a znovu spojoval, celý svůj, dosud funkční rozvod,  jsi dokonale (nepublikovatelný výraz, dle libosti). 
Indikátor síly signálu v přijímači je právě jen indikátor, každý výrobce přijímače vyhodnotí nedostatečný signál jiným způsobem a přiřadí mu z omezené databáze chybových hlášení nějakou, více či méně debilní a nepřípadnou hlášku, třeba právě Zakódovaný signál.

Prostě odzkoušej připojit TV napřímo a prokazatelně kvalitní účastnickou šňůrou, za deset let se tu toho napsalo dost.

Odesláno

pokud je signál rozbočen na více zařízení přes aktivní prvek, může dojít při zvýšení úrovně signálu na jeho vstupu k degradaci (=přebuzení) a tím se může stát, že pak programy nefungují.

Fungovali v ten okamžik nekódované programy (CT HD) bez problémů?

  • -
  • -
  • Jiná služba
  • nic
  • UPC

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community