Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno
  • Autor

Ano vše bez problémů. Dnes zkoušen jiný modul a karta a je to funkční, takže to vypadá, že mi nějak na dálku UPC zničili 3 moduly nebo to nedokážou či nechtějí nakonfigurovat.

Ten funkční modul, se kterým se to dnes zkoušelo je ale CA+, já mám CA a všechny 3 od nedělního telefonátu nefungují. Zkoušeli to v jednom z těchto původních modulů propsat na kartu (nejprve Klasik a pak Komplet) a tohle prý fungovalo, nicméně nedekóduje.

  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Standard, Vodafone TV Premium, CA modul
  • Hradec Králové
Odesláno
  • Autor
On 2/13/2019 at 12:07 PM, technik napsal:

pokud

Děkuji technikovi za zprovoznění. Už fungujeme.

  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Standard, Vodafone TV Premium, CA modul
  • Hradec Králové
Odesláno

👍

  • -
  • -
  • Jiná služba
  • nic
  • UPC
Odesláno

A kde byla chyba? 

  • Basic
  • Red Basic
  • Základní
  • CA modul
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community