Návštěvník lukyn_007 Odesláno 5. března 2019 Sdílet Odesláno 5. března 2019 Nemáte někdo stejný problém? Když dám na svém mobilu Iphone6s spuštění videa z app Horizon GO přes Chromecast v TV, tak se mi v TV spustí aplikace Horizon GO, Objeví se název pořadu, název stanice, čas od kdy do kdy pořad běží, logo stanice a tím to skončí. Napíše to hlášku "Něco je špatně ... prosím zkuste znovu připojit Váš Chromecast a zkuste znovu." Nevíte kde by mohl být problém? Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/7417-probl%C3%A9m-s-chromecastem/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník David R. Odesláno 6. března 2019 Sdílet Odesláno 6. března 2019 Zkuste znovu napárovat Chromecast s telefonem, pokud to půjde. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/7417-probl%C3%A9m-s-chromecastem/#findComment-110375 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník lukyn_007 Odesláno 7. března 2019 Sdílet Odesláno 7. března 2019 Dobrý den, toto nepomohlo. Např. Youtube funguje bez problému. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/7417-probl%C3%A9m-s-chromecastem/#findComment-110417 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník hlavsar Odesláno 7. března 2019 Sdílet Odesláno 7. března 2019 Potvrzuji, ze aplikace Horizon GO mi posledni dobou pres Chromecat taky zlobi. Sice zacne prehravat, ale po par minutach prestane. Mam moznost pouzit O2 a tam vse bez problemu, dela pouze Horizon GO. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/7417-probl%C3%A9m-s-chromecastem/#findComment-110421 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník 3georgo3 Odesláno 7. března 2019 Sdílet Odesláno 7. března 2019 Dobrý den, mám stejný problém jako zde zmiňuje hlavsar. Také aplikace spustí přehrávání a po chvilce přestane. Na doporučení vašeho technického centra jsem zkusil jiný chromecast, jiná zařízení (castuji z Android zařízení), restart telefonu do továrního nastavení a nic nepomohlo. Ostatní aplikace fungují bez problému. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/7417-probl%C3%A9m-s-chromecastem/#findComment-110441 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník 3georgo3 Odesláno 6. června 2019 Sdílet Odesláno 6. června 2019 Dobrý den, zajímalo by mě, jestli se plánuje optimalizace sdílení do Chromecast. Nemá případně někdo tip, jak pády sdílení do Horizon GO vyřešit? Doporučení vašeho technického centra nepomáhá - vyzkoušeno na Chromecast 3, Chromecast Ultra. Sice chápu, že Chromecast není nabízený společností UPC, ale sami funkci castování do televize nabízíte, takže bych čekal, že to bude fungovat dle očekávání. Děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/7417-probl%C3%A9m-s-chromecastem/#findComment-112965 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 6. června 2019 Sdílet Odesláno 6. června 2019 Co přesně máš za problém? Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/7417-probl%C3%A9m-s-chromecastem/#findComment-112971 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník 3georgo3 Odesláno 6. června 2019 Sdílet Odesláno 6. června 2019 (upraveno) Jakmile začnu odesílat video do Chromecast, přehrávání spadne (zpět na domovskou obrazovku Chromecast). Vždy náhodně, občas přehrávání funguje 5 minut, jindy půl hodiny. U ostatních aplikací funguje castování správně. Vyzkoušel jsem restartovat oba Chromecasty do továrního nastavení, mobilní zařízení (tovární nastavení + restart Home aplikace), zkusil jsem Chromecastům přiřadit statickou IP adresu, ale nic nepomáhá. Chromecasty jsou připojené k 5GHz. Nastavení sítě používám tovární od UPC - modem CBN CH7465LG (prémiový modem). Dost často končí přehrávání chybou, viz screenshot níže. Jak říkám, žádná jiná aplikace problém nemá - HBO GO, Netflix, YouTube, jenom Horizon Go. Upraveno 6. června 2019 uživatelem 3georgo3 Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/7417-probl%C3%A9m-s-chromecastem/#findComment-112973 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 7. června 2019 Sdílet Odesláno 7. června 2019 Jakou verzi FW máte na modemu? Přes 2.4GHz to též padá?Odesláno z mého Redmi Note 4X pomocí Tapatalk Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/7417-probl%C3%A9m-s-chromecastem/#findComment-112979 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník 3georgo3 Odesláno 9. června 2019 Sdílet Odesláno 9. června 2019 Verze FW CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p4-NOSH. Připojení Chromecast Ultra k 2,4 GHz síti je nemožné - mám ho připojený skrze ethernet a stejně padá. U Chromecast 3 vyzkouším. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/7417-probl%C3%A9m-s-chromecastem/#findComment-113031 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.