Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Čaute lidi!

Připojení mi hlásí ,že funguje, ovšem podrobné informace o připojení mají jiné hodnoty IP adresy než jsou uvedené v DOS. Navíc fyzická adresa v DOS se neschoduje s adresou, kterou mi poslali z Karnevalu na smlouvě jako MAC adresu. Stránky se nenačtou kdybych se zbláznil. Když dám opravit síťové připojení, hlásí to, že nelze vymazat mezipaměť ARP a aplikaci dokončit. Please Help Me.

Odesláno

na papire od karnevalu mas mac modemu tusim, pripadne pokud mas pevnou ip. Jinak to mas asi rozbity. Zavolej na KC 844111116

Odesláno

Restartuj modem vytažením z elektřiny, když nepomuže, přeinstaluj si Win. MAC na papíře je kabelovýho modemu, MAC co ti ukazuje PC je síťovky, takže to neřeš.

 

LAMIČKA

Odesláno

Jo jinak před reinstalací Win zkus, reinstalovat siťovku samozřejmě :o))))))

LAMIČKA

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community