Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Zdravím, mám od UPC televizi Klasik+ a pokaždé, když chci přepnout na jakýkoliv HD program, požaduje to po mě pin kód 1234. Když ho zadám tak program funguje, ale je dost otravné ho zadávat znovu a znovu po každém přepnutí. Nevite jak ho zruším? 

Odesláno

Máte nastevený rodičovský zámek na "nějakou" nízkou hodnotu (7, 12 let).

Přenastavte si na vypnuto nebo 18 let

  • -
  • -
  • Jiná služba
  • nic
  • UPC
Odesláno

Aha, zmátla mě totiž tato rada: "podle typu hlášení v dolním informačním pruhu TV obrazovky poznáte, o jaký prvek ochrany se jedná, a zvolíte správný postup pro zrušení příslušné funkce." 

Nic v informačním pruhu tv obrazovky nebylo, navíc jsem rodičovský zámek nenastavoval. 

Každopádně díky za radu, pin už to po mě nechce 🙂

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community