Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Zdravím a omlouvám se, že použiji toto vlákno pro svůj problém.

Minulý týden jsme si nechali do bytu namontovat klimatizaci Sinclair. Po skončení montážních prací se mechanici snažili klimu spárovat s modemem, wifi a mobilem aby se dala ovládat i na dálku. Bohužel se jim nezadařilo a odešli s tím, že se poradí ve firmě a v krátké době mi to zprovozní.

Nyní se však ukázalo, že po mém uhrazení faktury se jim do toho nechce a po telefonu se vymlouvají na moje možné problémy s modemem a pod. i když internet a wifi mi fungují perfektně.

Jsem v situaci, kdy jako běžný uživatel bez patřičných vědomostí nevím kam se obrátit aby vše fungovalo jak má.

Budu moc rád za jakoukoliv pomoc či radu.

Díky Honza

Upraveno uživatelem Marek-26
Příspěvek oddělen do samostatného tématu.

Odesláno

Nastavit wifi na klimatizaci nemuze byt nic sloziteho, jakou aplikaci na telefonu na ovladani pouzivas ?
Na modemu mas zapnutou kterou wifi sit 2,4 ,nebo 5 GHz ?

 

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Tomus, díky moc za odpověď.

V mobilu  mi nainstalovali aplikaci Ewpe Smart a ta nemůže klimatizaci vůbec najít a na modem kterou má Wifi síť se zatím nikdo nepodíval.

Obávám se, že řešení tohoto spárování je nad moje síly, mám obavy abych nenadělal více škody než užitku. Skutečně patřím jen k běžným uživatelům jakéhokoliv zařízení.

Sice nevím kde, ale budu muset sehnat někoho kdo se mi na to mrkne.

Každopádně ještě jednou díky za reakci a kdyby byla nějaká možnost mi pomoci, budu moc rád.

Honza

Odesláno

Díky za odkaz,  jel jsem dle pokynů, sice se nezadařilo, ale posunul jsem se o kousek dál.

Napsalo mi to, že přidání zařízení se nezdařilo a závorce je psáno, že síť 5 GHc není podporována.

Návod jsem si uložil, bude se hodit.

To už by mi mohl možná pomoci technik od UPC, kterého bych pochopitelně rád zaplatil.

Upraveno uživatelem Jant
Doplnění textu

Odesláno

Technici od UPC mají jiné starosti než nastavovat klimatizace, právě proto jsem se ptal jestli tvůj modem ma zapnutouwifi sit 2,4 ,nebo 5 GHz.

Takže musíš jít do nastavení modemu A přepnout jeho wifi na 2,4 GHz. 

 tady je návod jak se síť 5G zapíná Takže ty to uděláš přesně naopak vypneš ji A zapneš 2,4 gigahertz.

https://www.upc.cz/pece-o-zakazniky/sluzby/poruchy-rady-a-tipy/internet/technicolor-tc7200/nastaveni-a-zabezpeceni/navod-na-aktivaci-5-ghz-wi-fi-pasma/

jinak bych doporučoval nechat si od UPC vyměnit modem za modernější modem zn. Compal, který umí používat obě pásma současně což ten tvůj technicolor neumí.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Díky za další rady a postupy, snad se nějak doberu ke zdárnému konci.

Odesláno

Problém je vyřešen, díky moc za trpělivost, rady a odkazy.

Honza

Odesláno

Jen by asi ostatni potencialni hledaci reseni uvitali, kdybys taky napsal, JAK jsi ten problem vyresil!

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community