Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Ono by dosť pomohlo keby sa takéto supersmartchytré funkcie dali vypnuť v rozhraní modemu samotným užívateľom. Keď sa to tam dá napevno potom sú z toho len problémy...

Odesláno

Možná že by to šlo vypnout podobným způsobem jako je popsáno zde:

 

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Vážení,

nová verze FW se již pár dní postupně zasílá na modemy, přednostně na ty s verzí CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p3-NOSH. Bohužel nelze zaslat všem najednou, ale denně je zasíláno tisíce aktualizací. V případě, že byste chtěli z důvodu nefunkčnosti připojení na TV či konzoli zaslat FW přednostně, můžete kontaktovat buď HelpDesk UPC nebo mi můžete napsat stále soukromou zprávu.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Termín firmware pro zmiňovaný software nejspíš postrádá logiku, ale budiž. V každém případě by nebylo na škodu uvést označení oné nové verze firmwaru, které také není příliš logické....

Od 7.5.2019 jsem měl CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p3-NOSH, teď jsem zjistil, že (už) mám CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p4-NOSH

Upraveno uživatelem Retiree
doplnění...

Odesláno

A proč termín firmware postrádá logiku? Číslo nové verze bylo zde již uvedeno, a má jasně danou logiku. V čem ji postrádáte?

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

A to malé "p" znamená pokus? 🙂

 

  • Internet 300
  • -
  • TV Komplet
  • tři
  • Lobeček
Odesláno

p = patrně patch. Tedy minor verze, bugfix.

Odesláno z mého Redmi Note 4X pomocí Tapatalk

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Takže řešení je LAN nebo už vše OK?

Odesláno

S novou verzí zatím nikdo na žádný problém nepřišel. Vše běží, jak má.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Tak já mám s jedním zařízením v síti problém ... Neustále mě to připojuje, odpojuje, přehazuje z 2,4Ghz na 5Ghz, následně mě to na nějakou dobu odpojí, aby mě to napsalo na zařízení hlášky
1) nelze se připojit
2) připojení k síti se nezdařilo
dokonce mi to jednou hodilo i hlášku 3) připojení je zakázáno

Zkoušel jsem nastavit na routeru i filtraci MAC adres, kdy jsem dotyčnému zařízení nastavil natvrdo povolení jen na jednu konkrétní frekvenci. Problém jak jen na 2,4 tak i 5ghz.

Normálně bych to hodil na dosluhující mobil, ale v jiných sítích wifi jede bez problémů...

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community