tomus Odesláno 12. května 2019 Sdílet Odesláno 12. května 2019 A co předvolba Smart wi-fi, stále je napevno zaškrtnutá? Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
becvys Odesláno 12. května 2019 Sdílet Odesláno 12. května 2019 Ano - Chytrá WIFI povolit kanálovou optimalizaci. To jsem nikdy neměnil, nebo jestli to tam je nově nevím. Nechodil jsem pravidelně do web rozhraní modemu až poslední dobou ... Nebyl žádný problém tak ani nebylo třeba... 🙂 Citovat Super Super ALLinONE Compal CH7465 Karlovarský kraj Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník kotlik Odesláno 13. května 2019 Sdílet Odesláno 13. května 2019 Celkom by ma zaujímalo kde bol problém. Pripojiť sa väčšinou nevedeli len TV a herné konzoly. Mobily, booky a podobne šli bez problémov. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
becvys Odesláno 14. května 2019 Sdílet Odesláno 14. května 2019 Tak zatím u mne nová zkušenost. Já vypínám elektrické spotřebiče co nejsou potřeba, aby byly v chodu v mé delší nepřítomnosti, tudíž i modem od zdroje a po zapnutí se nepřipojí opět TV Sony Bravia a Xbox. Když přes webové rozhraní restartuji modem, poté se již připojí. Tak kdo ho má připojený nonstop tak mu to třeba nedělá problémy. Stále platí NTB a Xperia XZ1C nemají žádné potíže. Včera odpoledne jsem již kvůli tomuto menšímu problému udělal reset přes webové zařízení a to nepomohlo. Zkusím ještě resetovat přímo na modemu jak tu taky někdo doporučoval, až bude čas. Tak nevím jakou mají ostatní zkušenost s trvale připojeným modemem. Stále se bavím o verzi 6.12.18.25-2p4 🙂 Citovat Super Super ALLinONE Compal CH7465 Karlovarský kraj Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Ofer1790 Odesláno 16. května 2019 Sdílet Odesláno 16. května 2019 Ja mám verzi CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p3-NOSH, dělal jsem reset do továrního nastavení v modemu a Android TV TCL pořád blbne 😡 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 16. května 2019 Sdílet Odesláno 16. května 2019 @Ofer1790 Nestačí restartovat modem. Pošlete mi prosím číslo smlouvy nebo MAC adresu modemu do soukromé zprávy, zašlu Vám přednostně novou verzi FW. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník PV Odesláno 20. května 2019 Sdílet Odesláno 20. května 2019 Tak nevím jestli se problém týká jen 5GHz sítě. Já mám ten stejný problém i na 2,4GHz. Na wifi připojeno několik zařízení a vždy jedno konkrétní mi odpojuje (mobil). Někdy se na chvíli připojí, pak se odpojí a nelze se již připojit, někdy takto cykluje dokola. Někdy se připojí, s hláškou, že internet není k dispozici, atd. pořád dokola. Přitom jiná zařízení na 2,4GHz v ten stejný moment jedou bez problémů. Verzi mám 6.12.18.25-2p4 . Zkoušeno resetováno do továrního nastavení (pomocí tlačítka na modemu), oddělení 2,4 a 5GHz sítě od sebe, nic...problém cca od Velikonoc...nebude problém způsobovat to chytré nastavení signálu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 20. května 2019 Sdílet Odesláno 20. května 2019 To "chytré" nastavení signálu by na toto nemělo mít vliv. Verzi FW máte nejnovější. To odpojování se děje jen na WiFi doma? Co je to za konkrétní typ? Jakou normou se zařízení připojuje (802.11g, 802.11n ...)? Jaký máte zvolený kanál? Není u Vás příliš velké rušení onoho 2.4GHz pásma? Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník PV Odesláno 20. května 2019 Sdílet Odesláno 20. května 2019 ano, problém je jen na domácí síti. Jinde funguje. Děje se nahodile, jeden den jede bez problémů, další den se připojuje a odpojuje. Děje se to i na 5Ghz síti, připojuje se LG G3. Signál je silný modem je prakticky za dveřmi. Ostatní zařízení v síti (2xmobil, 1x tablet, 1x chromecastú jedou bez problémů.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Evzen Odesláno 20. května 2019 Sdílet Odesláno 20. května 2019 (upraveno) před 12 hodinami, Marek-26 napsal: To "chytré" nastavení signálu by na toto nemělo mít vliv. Nooooo... Mam doma dve cinske tableto-navigace (7", Android 4.0), ktere maji VELKE problemy se pripojit k WiFi, pokud bezi na kanale 10 nebo vyssim - bud to trva dlooouhe minuty az hodiny se pripojit, nebo se to nepodari vubec. Jakmile nastavim kanal 9 nebo nizsi, pripojuji se bez problemu, na prvni dobrou a stabilne. Kanaly samozrejme nejsou zarusene (a pokud, tak spis ty nizsi... treba na kanale 13 nebo 14 tady okolo nevysila nikdo... vetsina ma samozrejme nastavenou defaultni jednicku, ze...). Takze pokud tam ta "smart" featura dela neco podobneho, co se tomu zarizeni nelibi... Upraveno 20. května 2019 uživatelem Evzen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.