Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

tak jsem rád, že nejsem jedinej komu ot nejde.

NA karnaval už sme psal tuším někdy minulej tejden a teprve dens mi dorazila automaticka odpoved o tom, že byl můj dotaz přijat. Tak uvidím jak to pořešej.

Odesláno

Pokud si dotaz psal přes web stránky, tak ta automatická odpověď znamená, že byl dotaz přesunut na interní systém odkud se odepisuje. Apropo, je pouze zablokovaný určitý rozsah IP adres co využívá Karneval a chyba je na straně hostingu gawab.com.

 

LAMIČKA

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community