Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Problém v restartování modemu v Černých Polích jsem měl taktéž, to však bylo spíše způsobené nodem, na kterém frčim. Každopádně, cinkni si na ten Karneval.

Odesláno

Sem tam volal a rikali mne, ze mam spatnej signal, ze modem musim dat bliz k 1.zasuvce...

Odesláno

Standardní postupy operátorů. Nemusí to být pouze délkou koaxu od modemu ke koncové zásuvce, obvzláště tězko ve tvém případě, kdy se problém objevil z čista jasna. Degradace signálu může nastat už před ní.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community