Odesláno 1. července 2008 16 let Jj Příbram naskočila až teď. Už mě to fakt začíná srát. Vždyť je to každou chvíli. Teď v červnu to bylo asi 4 krát vypadlý - asi kabel či co, a dneska znovu - tohle už fakt není normální. UPC by se měla zamyslet nad tím, co musí udělat pro to, aby se takové výpadky už nestávaly. Je mi jasný, že oni za to až zas tak nemůžou, ale zákazníka to většinou nezajímá - zákazník chce, aby měl předplacené služby funkční.
Odesláno 2. července 2008 16 let A on je z části funkční opravdu má. Už to je zázrak, že se to při průkopu otočí na jinou trasu. Což se taktéž stalo, akorát jste zaznamenali zpomalení služeb, což je pochopitelné, když se jedná o záložní zdroj, který svojí propustností příliš nevyniká. UPC s tim až tak nezmůže. Jim neporučiš, aby "nějací" ten kabel stále nekradli, popřípadě stavebnící o něj neflákli bagrem, či lopatou. Beru, že v případě překopnutí samotné jejich optiky už je na nich, jak rychle si to ošéfují, aby zákazníci byli opět plně spokojení. V druhém případě však, když se jedná o pronájem opt. trasy, už toho příliš nezmůžou. Někdy bohužel pomůžou jen urgence, urgence!
Odesláno 2. července 2008 16 let To dmnc: jj jasně, z části funkční ráno byly, to jsem ještě bral, ale poté asi od 14:00 hodin v Příbrami vypadlo úplně všechno - šla jen analogová televize. Telefon byl hluchý, modem na internet blikal jak o závod a set-top-box pouštěl na obrazovku jen černé pozadí. To si myslím, že není funkční ani z části. A těchto velkých výpadků v posledních 4 tejdnejch bylo 5. A to k tomu nepočítám ještě to, že jsem tam musel volat kvůli digitální kabelovce, že mi nejdou kódovaný programy. To si myslím, že každý týden vždy jeden totální výpadek (v tomto případě i více než jeden) je docela dost. Prostě si myslím, že by UPC mělo něco podniknout proti tomu, aby se už tyto problémy nestávaly. Neříkejte mi, že stavebníci si nemusí od UPC nebo jiných vlastníků sítě vyžádat nějaké vyjádření o tom, zda-li tudy vedou jejich kabely.
Odesláno 2. července 2008 16 let Problem je zrejme stale v tom ze do Pribramy vede pouze jeden opticky kabel, takze kdyz ho prekopnou, tak neni cim zalohovat. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 2. července 2008 16 let No právě, ale potom mi řeknětě o čem ty služby jsou, když pořád nefungují, když je to každou chvíli překopnuté. Jak už jsem psal, chápu, že za to UPC nemůže, ale zákazníka to většinou nezajímá, a chce aby měl funkční služby. Neřekl bych nic, kdyby byl sem tam jeden výpadek, nebo nějaký plánovaný výpadek kvůli údržbě či modernizaci sítě, ale pokud to vypadne každej tejden alespoň jednou, tak ty služby stojej za h.... . Jinak jsem se službami spokojenej, právě až na ty hooooooooodně častý výpadky. Myslím, že vám ostatním by se taky takovýhle častý výpadky nelíbili. No nic, doufám, že se to už jenom zlepší a vše bude fungovat dobře.
Odesláno 15. července 2008 16 let No právě, ale potom mi řeknětě o čem ty služby jsou, když pořád nefungují, když je to každou chvíli překopnuté. Jak už jsem psal, chápu, že za to UPC nemůže, ale zákazníka to většinou nezajímá, a chce aby měl funkční služby. Neřekl bych nic, kdyby byl sem tam jeden výpadek, nebo nějaký plánovaný výpadek kvůli údržbě či modernizaci sítě, ale pokud to vypadne každej tejden alespoň jednou, tak ty služby stojej za h.... . Jinak jsem se službami spokojenej, právě až na ty hooooooooodně častý výpadky. Myslím, že vám ostatním by se taky takovýhle častý výpadky nelíbili. No nic, doufám, že se to už jenom zlepší a vše bude fungovat dobře. Já jsem z Příbrami a naprosto souhlasím, navíc jsem na netu pracovně závislej a po dnešním šestihodinovým dopoledním výpadku rozpálenej do běla!!! Zajímavý je, že za Karnevalu se překopávalo nějak míň...grrrrrrrrrr.
Odesláno 15. července 2008 16 let Jj, je to fakt zajímavý. Zase nešlo vůbec nic, akorát analogová televize. Ale přeci vždyť po 14 dnech už si můžou dovolit další výpadek. Zajímalo by mě, kolik ještě dalších výpadků nás v tomhle měsíci čeká? Tipnul bych tak ještě dva ne, abychom se vyrovnali minulému měsíci.
Odesláno 15. července 2008 16 let Původně jsem chtěl založit samostatné téma Funkčnost či nefunkčnost objednaných služeb v Příbrami, ale prozatím snad postačí, když to napíši sem. Dnešního dne opět výpadek všeho v Příbrami od ranních hodin.Takže výpadky za poslední dva měsíce bychom už nespočítali na prstech jedné ruky.Za dob Karnevalu jsme v lokalitě Příbram o výpadku internetu, nebo televize téměř nevěděli. Ovšem teď je realita taková, že každých 14 dní minimálně jeden výpadek všeho a to v řádu hodin a někdy i dní. Dnes už mne toto naštvalo a proto jsem se obrátil na UPC s dvěmi základními otázkamy : 1-Jak hodlají celou věc řešit ? 2- Proč není zde vybudováno náhradní řešení trasy přenosu internetu a digitální televize. Dále by to asi chtělo je více popohánět, aby začali konečně celou věc řešit.Jinak platíme díky výpadkům pouze částečnou funkčnost objednaných a placených služeb.
Odesláno 15. července 2008 16 let Jj, přesně tak Miloši, mělo by se to nějak začít řešit, já už jsem tam psal minule, ale na zákaznické lince mě jen odbyli, že už je vše v pořádku, a že se omlouvají. Chtělo by to napsat někam nějakému vedení, nebo třeba panu Malinovi. Zkusím taky někomu z UPC napsat, a prosím všechny ostatní z Příbrami, kterým tento problém s častými výpadky též vadí, napište také do společnosti UPC, ať zjednají nápravu.
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.