Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Ahoj.

 

Nevím co se stalo, ale od jisté doby na mém PC nefunguje program na sledování dat KM4.2

Původně jsem myslel že důvodem je vrácení "ukradených" dat. Karneval totiž v první den nového zúčtovacího období nejprve nastavil správně nulu, ale během dne to vyskočilo na 1,51GB a protože mám TURBO 1M s limitrm 2GB tak jsem to hned reklamoval a Karneval mi asi po týdnu vrátil celé 2GB. Od té doby přestal KM4.2 fungovat. Myslel jsem že v novém zúčtovacím období - v mém případě od 28.12. - se to srovná, ale problém stále přetrvává.

 

Při pokusu o spuštění KM4.2 se otevírají tato dvě okna:

 

http://home.karneval.cz/mzemek/km1.jpg

http://home.karneval.cz/mzemek/km2.jpg

 

Poradí někdo jak toto napravit?

Díky.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community