Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Ahoj. Mam doma PCcko a slape bez problemu. Ted jsem si do toho koupil notebook a ejhle, po pripojeni site a restartu modemu (motorola - jestli je to dulezity) se sice notebook chytne, ale po cca pul minute se mi objevi hlaska "sitovy kabel byl odpojen" a nevim co dal. Diky za rady ... cetla jsem si asi 4 temata s podobnym problemem, ale nikdy jsem nenasel, pro me funkcni reseni. Na karnevalu mi akorat rekli, ze mam restartovat modem :o( Jeste dodam ze mi nejde o to mit pripojenej notas i Pc najednou.

Odesláno

zalezi co mas za tarif, nektery tarif umoznuje jenom 1 PC za modemem.

 

Zkusil bych vymenit kabel.

Odesláno

Příčin může být několik, v každém případě se nabízí několik možností. A proto je potřeba je vylučovat.

1/ Poznačil bych si jak svítí led u modemu při nabíhání a provozu s PC.

2/ Začal bych při současném používání sítě a PC a za provozu kabelu jej různě natahovat, jemně ohýbat a všelijak prověřovat včetně zkoušení dosedání koncovek do modemu a PC tj. ověřovat kabel jeho neporušenost a spolehlivost spojení ke koncovkám.

3/ Pokud síť nevypadne je velmi pravděpodobné, že modem, kabel a nastavení v PC je OK

4/ Pokud síť vypadne je vadný kabel, nebo spojení s koncovkami kabelu.

5/ Vyměnit kabel.

6/ Pokud je vše doposud dobré pak zbývá jen funkce a nastavení ntbku.

Odesláno

No kablik jsem uz zkousel vymenit za novej a taky nic. Co se tyce tarifu tak mam mit k dispozici 2 IP, takze by kord pri stridani PC a NT nemel byt problem ne?

Odesláno

Pak bych zkusil bod 6). Viz. příspěvek od Járy.

Odesláno

Jasne no, ale to je to s cim potrebuju pomoct. Nevim co mam nastavovat. Mam nastaveno DHCP, co vic?

Odesláno

Notebook nemám, takže nevím co a jak se nastavuje, ale z logiky věci bych se podíval co a jak mám nastaveno u funkčního PC. Všechno dobře zapsal / uložil, vytisknul / a pak se snažil najít obdobnou funkci / veličinu / u ntb. Postupoval bych, tak jako většina před vámi, od známého a ověřeného ještě k nevyzkoušenému. K tomu bych rád poznamenal, že je dobré vždy nastavovat pouze jednu veličinu a kontrolovat význam a výsledek. Tak jak již bylo řečeno vylučovací metodou pokusu a omylu / pokud nemáte slušné znalost, nebo přítele, který to udělá. Přeji hezký den.

Odesláno

Možná by nebylo do věci zjistit jestli síťovka na ntb fungje správně. Taky by to odpojování mohlo souviset s nejakým šetřením energie baterky, případně nějakou chybně nastavenou aplikací.

Odesláno

Ano , mozna je i vadna sitovka, nekdy pomaha ji prepnout do 10 MBit rychlosti.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Ikdyz jak uz jsem pasal, jsem to zkousel nekolikrat, tak vcera se mi to nakonec projevilo.Jde (jak Jara spravne predjimal) a kablik.Jenze zkousel jsem 4 ruzny kabely a je to porat to samy.Proste je blbej kontakt mezi sitovkou a konektorem.Da se to na ty sitovce nejak zmackonout aby vic drzela ten kablik? S kablik uz jsem zkousel ruzny veci (res. s pacickou) a nic nepomohlo :o(

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community