Návštěvník Odesláno 6. února 2007 Sdílet Odesláno 6. února 2007 Někdy v listopadu 06 mi zčistajasna přestalo fungovat odesílání e-mailů z Outlooku. I když jsem s karnevalím internetem od počátku, v help centru mě ignorují a vůbec mi neodpovídají. Psal jsem dotazy přes formulář, včetně reklamace a nic. Volání z mobilu by bylo příliš drahé. Vypadá to, že mám blokovaný port 25, nic přes něj neodešlu. Zjistil to můj kamarád, ale jak to řešit, už nevěděl. Za předchozí roky jsem si zvykl používat k různým účelům několik adres a je to značně nepohodlné, stále se k nim přihlašovat přes web. rozhraní. Včera jsem dostal pozvánku na gmail.com a vida, s tímto e-mailem pošta funguje. SMTP server gmailu totiž využívá jiný port. Nesetkal jste se už někdo s tímto problémem? Netušíte, kde by mohl být problém? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 6. února 2007 Sdílet Odesláno 6. února 2007 Nejspis jsi spamoval tak te bloknuli, napis nebo jim zavolej na helpdesk. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 6. února 2007 Sdílet Odesláno 6. února 2007 Nikdy jsem nespamoval, ale prý to může dělat nějaký trojan, nebo něco podobného, říkal kámoš... Provedl jsem tedy hloubkovou analýzu Nod32, projel PC nějakým antispyware, smazal, co se dalo, nainstaloval firewall. Poté jsem o tom napsal Karnevalu - dodnes mi neodepsali... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 6. února 2007 Sdílet Odesláno 6. února 2007 nepiš, ale zavolej, je to jediné řešení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník MeTo Odesláno 6. února 2007 Sdílet Odesláno 6. února 2007 Mailem toho vetsinou moc nevyresis, a kdyz jo tak to hooooodne dlouho trva. Chce to tam zavolat. Sice to neni zadarmo, ale jinak problem nevyresis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 6. února 2007 Sdílet Odesláno 6. února 2007 Napiš Karnevalu doporučeným dopisem reklamaci, na to ti musí odpovědět. A kdyby náhodou neodepsali, tak si můžeš stěžovat u ČTU, a potom odpoví na 100%. To ti nefunguje odesílání pomocí jakého smtp serveru? Karnevaláckého? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 6. února 2007 Sdílet Odesláno 6. února 2007 reklamace = 30dni limit to dostanes odpoved driv normalnim mailem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 6. února 2007 Sdílet Odesláno 6. února 2007 Zkus napsat mail, odpovidaji celkem rychle. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník frank Odesláno 6. února 2007 Sdílet Odesláno 6. února 2007 Zkus napsat mail, odpovidaji celkem rychle. Reklamuji prosincove blbnuti pocitadla, hlasil jsem to 31.12. pres formular, 7.1. urgoval mailem, pred par dny faxem a zadna odpoved. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 6. února 2007 Sdílet Odesláno 6. února 2007 To ti nefunguje odesílání pomocí jakého smtp serveru? Karnevaláckého? Ne, nemůžu se spojit s jakýmkoliv smtp serverem přes port 25, tedy musí být blokovaný... Jiné porty jsou funkční. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.