Odesláno 6. února 2007 18 let Je to jasny, rozdily nejsou maly, me to treba dela 2GB rozdilu na downloadu za poslednich 10dni (stazeno 6,5GB, zapocitano 8,5GB), tak nejak me nenapada co s tim delat, protoze kdyz jim to napisu, tak me urcite povi, ze je vse v poradku (ostatne jako vzdy). Provedl sem malej porovnavaci test.
Odesláno 6. února 2007 18 let kazdopadne zajimave srovnani...taky bych se mel podivat jak jsem na tom treba si nahrazuji ty 4 dny co vyrusili pocitadlo uplne, asi nacerpali data nad ramec a ted to dohani zpet, aby bylo co nejvice ve 256kove sfeere kazdopadne diky za info srovnavaci
Odesláno 7. února 2007 18 let Co si stěžuješ, jseš připojený přes Karneval. Nabízí ti, že si můžeš výhodně přikoupit data, když budou z jakéhokoliv důvodu scházet. Tím je to vyřešeno ... )
Odesláno 7. února 2007 18 let já nevím, ale mě se za poslední měsíc zaseknul měřič dvakrát, a pokaždý mi nahodili nesmislnou částku dat (vyšší), ale v administraci jsem viděl, že mi zbývá vyčerpat víc, než do dvou giga (mam T1M). Měl jsem vyčerpáno asi 1,8GB a zbývalo vyčerpat 750MB. Jinak teď mam nový období a hned prvního se měřič opět seknul, tak už stahuju co to dá, protože minulej zásek sem zaspal, a všimnul si ho až tejden po
Odesláno 7. února 2007 18 let vcera jsem prepnul modem do stand-by modu. Ted jsem se dival na meric dat a mam stazeno 4MB, modem stale uspany...nevite cim by to mohlo byt?)
Odesláno 7. února 2007 18 let tak v pripade 4MB asi nema cenu resit ... nejspis ti nekdo floodoval IP
Odesláno 7. února 2007 18 let Tak jsem dneska chtěl trošku poštouchnout reklamaci z prosince. Volám na modrou linku karnevalu, 10 minut znělka Káji Gotta, než se ozvala slečna operátorka. Slečně jsem nadiktoval že mi 26.12. napočítali nesmyslně 6.5 GB dat. Musel jsem nadiktovat zákaznické číslo, jméno a ulici, aby mě v systému dohledali (číslo ani jméno nestačilo). Ptal jsem se jak pokročili v řešení problému, když jsem reklamaci podal ještě v prosinci přes formulář, začátkem ledna mailem a koncem minulého týdne faxem. V zásadě to začli řešit až po tom faxu, i když obě předchozí upozornění dostali. Přepojila mě na technické oddělení, kde mi pán vysvětlil, že jejich počítadlo je neomylné, neustále se kalibruje a můj modem to určitě stáhl. Říkal jsem, že je to nesmysl když jsem ani po většinu dne nebyl doma a kdybych si nebyl jistý, že není problém u mě, tak nic nereklamuji. Zopakoval, že počítadlo se nemýlí. Takže když má někdo pár dní ve výpisu nulu jak tu mnohokrát někdo uváděl, asi nic netahal Požádal jsem o sdělení eskalačního kontaktu, že mě jejich odpověd neuspokojila a jak mám reklamaci dále řešit. Mám prý poslat písemnou (papírovou) reklamaci dopisem na Karneval Media. Takže po více jak měsíci vím akorát dvě věci - lže počítadlo, lže Karneval.
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.