Odesláno 28. dubna 2007 17 let Řešení no bohuzel on modem taky komunikuje ze serverem takze to muze byt klidne tim. Navic nesutale posila info o DNS a to taky neco sezere (rezije)
Odesláno 22. května 2007 17 let Hezky den. Uz asi paty den pozoruji neprijmene chovani na siti karnevalu. V pocitadle dat neustane naskakuji data (za den cca 60MB). Kontrolka na modemu neustale blika. Nejsem v sitovani zase uplny expert, mohl by mi nekdo znaly poradit co se deje? Na rozhrani litaji neustale nejake ARP requesty viz screenshot. http://home.karneval.cz/0396435001/wtf.png Upraveno 22. května 2007 17 let uživatelem JirkaH
Odesláno 22. května 2007 17 let MAC adresa 00 30 b8 c9 e4 30 je IP 89.102.xxx.1. Jeste jsem prisel na to, ze ve windows se IP adresa 89.xxx.xxx.1 nastavuje jako vychozi brana... Co v tom karnevalu zase vyvadeji???
Odesláno 22. května 2007 17 let Dobrý večer. Mám přesně stejný problém.Vše začalo až přechodem z původního tarifu TURBO 2000 na UPC LIGHT.Samozřejmě přechod byl motivován menší cenou za stejnou rychlost a větší FUP. Za původního tarifu byly dny s prokazatelně nulovým přenosem dat vynechány v soupisce přenesených dat.Nyní, i když je moden ve STAND-BY režimu a nejsou přenesena žádná data-vědomé vynechání vždy jednoho dne-tak hned po spuštění počítače současně s modemem je na stránce Karnevalu se staženými daty vždy v položce za den bez připojení k netu uvedena hodnota cca 60 až 80 MB na downloadu a nějakých snad 20 kB na uploadu.Takže za měsíc je to celkem pěkný balík.Z limitu to tedy usrkne něco kolem 2 GB. Používám k měřření průtoku dat CONMET.Na původním tarifu TURBO 2000 mi vždy ukazoval asi o 20% více skutečně stažených dat,zatím co na tarifu LIGHT je to přesně naopak,ukazuje cca o těch 20% méně.Nastavení tohoto programu nebylo upravováno.Jinak ta LEDka opravdu bliká mnohem intenzívněji.Za původního tarifu a nečinnosti počítače se sítí si blikla jen občas. Vysvětlení je více.Buď UPC-Karneval má chybu někde ¨v softu počítadla nebo je to vědomě a pak nás tak trochu mydlí na datech.Při počtech připojených zákazníků jsou ty 2 GB na den a připojení už pěkný balík. Takže si kladu otázku jako těch několik zde diskutujích,zda karnevalí tvrzení,že jejich měřák je bezchybný se opravdu zakládá na pravdě.
Odesláno 22. května 2007 17 let Tak z toho meho screenshotu je jasne, ze neni chyba v pocitadle. Opravdu se neustale prenasi data, jako dusledek neustalych ARP requestu. Ted jde o to, co se to kur.. deje.
Odesláno 23. května 2007 17 let Jsem na tom úplně stejně, každý den hned po spuštění cca 17 MB přenesených. Ovšem dnes to trochu přehnali, v 10.30 jsem se díval na měřič a na uploadu mám 2,5 GB (sic) odeslaných dat, což je při mém tarifu (Turbo 3M) technicky nemožné. Tak jsem jim volal, slíbili, že s tím něco udělají. Uvidíme.
Odesláno 23. května 2007 17 let tak na picitadlo ted taky koukam a neverim vlastnim ocim - podle BWMeteru jsem dnes nauploadoval 61MB, podle karnevalu neuveritelnych 3.87GB (btw taky je to technicky nemozne udelat s tarifem Light 3.87GB za 14 hodin) Premium - Základní, Family, Sport Vodafone Station WiFi 6 Brno
Odesláno 23. května 2007 17 let Tak jsem se koukal na mujkarneval a tam mam data za dnesek vynulovany.
Odesláno 23. května 2007 17 let Tak jsem se koukal na mujkarneval a tam mam data za dnesek vynulovany. no ja cumim, uz taky vynulovano ... skoda, ze jen dnesek Premium - Základní, Family, Sport Vodafone Station WiFi 6 Brno
Odesláno 23. května 2007 17 let Stejná zkušenost - po přechodu na Starter nesmyslné objemy downloadu i uploadu, přenosy v řádu desítek MB i ve dny, kdy jsem na web ani nesáhl, ledka na modemu bliká jako zběsilá. Proto jsem změnil tarif, abych tu FUP navíc Karnevalu věnoval? Reakce na maily na hotline samozřejmě nulová, dovolat se nemožné. Tohle je opravdu příšerná firma...
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.