Přejít na obsah

Způsob řešení poruch společností Karneval


Doporučené příspěvky

Právě jsem se vrátil domů a mám vyřešený problém ohledně výpadku TV signálu a internetu. Po 40 hodinách a 5ti (slovy pěti ) telefonátech, se technik Karnevalu uráčil přijít nahodit zesilovač.

Jejich služby jsou skvělé jen do té doby, než požadujete odstranit i sebemenší poruchu. Přečtěte si všichni všeobecné podmínky, protože pokud je signál nedodáván do 60ti hodin, tak nemáte nárok ani na vrácení peněz (moc dobře napsaná smlouva).

Přeji mnoho dní bez výpadku, protože poté nastává peklo.

Patamat

40 hodin je ok, na opravu od TELE2 jsem cekal 8 dnu a to jsem se pripominal kazdy den... Vypadky u Karnevalu jsou minimalni a pokud nastanou, tak netrvaji dlouho.

Souhlasím s tebou, ale protože platím za internet+TV 1589Kč, požaduji za to adekvátní služby s okamžitým odstraněním závady.

Patamat

Když budu platit 12-14tisíc tak se budou počítat tvrdé penále od 1. minuty výpadku :-).

Řekni mi jak by bylo tobě kdyby jsi přišel na 2 dny o TV (při olympiádě) a internet , když venku je hnusně a v hospodě nemohu sedět stále ...................... ;-)

 

Doufám, že až ti doma nebo ve firmě vypadne elektrika na 40hodin tak tvůj argument bude "kdyby jsi platil 50kč za kilowatu tak ti to nebude vypadávat".

U nás (v čechách ) je prostě standard, že polovičaté služby také služby, tak se potom nedivte až si s vámi bude ISP vytírat p***l.

  • po měsíci...
  • po 2 týdnech...
  • po 5 týdnech...
  • po 3 týdnech...
Návštěvník Kleff

dneska (sobota) sem zapnul komp a najednou se divim ze se vsechno nejak desne hrabe, tak vlezu do mailu a co nevidim: mail od karnevalu ze sem dosahl limitu a ze mi snizili rychlost na 64/32, jenze ja sem od zacatku uct obdobi prenesel akorat 600MB tak sem na mail odpovedel at s tim neco udelaj a projistotu jsem jim tam i zavolal (mimochodem ten jejich zaznamnik vubec nepocita s tim ze nekdo muze mit telefon bez tonovy volby, takze sem musel volat z mobilu), za hodinu se rychlost zvedla a prisel omluvny mail. Pri predstave ze bych cely vikend byl na 64kbit me ta hodina prisla jako chvilicka a musim rict ze ja mam nastesti s karnevalem jen dobry zkusenosti.

dneska (sobota) sem zapnul komp a najednou se divim ze se vsechno nejak desne hrabe, tak vlezu do mailu a co nevidim: mail od karnevalu ze sem dosahl limitu a ze mi snizili rychlost na 64/32, jenze ja sem od zacatku uct obdobi prenesel akorat 600MB tak sem na mail odpovedel at s tim neco udelaj a projistotu jsem jim tam i zavolal (mimochodem ten jejich zaznamnik vubec nepocita s tim ze nekdo muze mit telefon bez tonovy volby, takze sem musel volat z mobilu), za hodinu se rychlost zvedla a prisel omluvny mail. Pri predstave ze bych cely vikend byl na 64kbit me ta hodina prisla jako chvilicka a musim rict ze ja mam nastesti s karnevalem jen dobry zkusenosti.

 

Jo tak mě minulý víkend v sobotu 11.12. v 0:10 přišel mail, že jsem překročil limit (pozn. moje účetní období pro nový limit začalo ten den v 0:00), rychlost podle DSL.cz asi 50kbps, a celej víkend se na Karnevalu nenašel jedinej člověk, kterej by byl schopen resetnout modem na plnou rychlost... takže jsem čekal víc jak dva dny, než to někdo udělal, navíc se to stalo už druhej měsíc po sobě a pokaždý ty stejný výmluvy: je to chyba softwaru... co mě to KUA zajímá... maj si to spravit!!! :evil:

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...