Odesláno 7. března 2007 18 let Začínám vidět rudě, když nejde webmail a jen doufám, že se už nebude opakovat situace, že jim v době výpadku mailserveru nešel a nebo snad něměli záložní mailserver na příchozí poštu do sítě a tudíž všechny v té době příchozí maily nenávratně nedoručitelné! To jim ještě prošlo snadno... Karnevale jestli se takhle situace teď opakuje, tak budu vážně zlý a to myslím vážně!! A ještě k tomu ta STUPIDNÍ hláška o nedostupnosti webmailu do dnešních 8: 00 kterou tam může doteď zanechat opravdu jen NAPROSTÝ IDIOT Ach jo...snad to půjde. Do toho blbince jim volat nehodlám...
Odesláno 7. března 2007 18 let Já jim už volal, ale volám na 800 700 222 a když maj problém s tím, že mám volat na tu jejich placenou linku, tak ji důrazně sdělím, že tam nepřetržitě hraje Kája a že nemíním kvůli jejich neschopnosti držet sluchátko 40 minut a poslouchat Karneval. Na to vážně nemám čas. Ta zaltovláska na druhém konci drátu mi sdělila, že můj problém předá dál a že sem pošle technika. Toho jsem samozřejmě hned odmítl. Mě totiž jen nejde stahovat poštu přez Outlook Express. Odmítá moje heslo. Přitom to mělo být už od osmé funkční.
Odesláno 7. března 2007 18 let Tak stupidní tabulka už zmizela, ale webmail stále zeje prázdnotou !! Jestli něco ti loseři (jako vždycky) posr*li, tak se budou vážně divit!
Odesláno 7. března 2007 18 let Musíte to brát s rezervou. Došlo k posílení kapacity a než se data zkopírují na nové uložiště, chvíli to trvá. Počkejte si maximalne do 24 hodin. Nicméně, nyní je již možné nové e-maily bezproblému příjmat. PS: O data se nepříjde.
Odesláno 7. března 2007 18 let Já už jsem si to taky zjistil a data obnovena doufám budou, ale už mi vypadlo se toho vlídného hlasu zeptat, jestli příchozí pošta byla po dobou údrždy také zálohována a nebo (jak už jsem měl tu čest) bude nenávratně pryč? Hmm...
Odesláno 7. března 2007 18 let Když už jsou v tom posilování, tak by taky mohli posílit ochranu proti spamu. Už pořádně dlouhatánskou dobu mám dojem, že ten jejich spamový filtr vůbec nefunguje (nastavenu mám prostřední možnost, aby se mi spamy přesunovaly do složky Nevyžádaná pošta). Každý den mám ale ve schránce "Doručená pošta" spoustu spamových mailů, zatímco ona složka s "Nevyžádanou poštou" zeje prázdnotou.
Odesláno 7. března 2007 18 let 2 mifr: Máš primary a secondary MXko. Takže o poštu nepříjdeš i při úpravách.
Odesláno 7. března 2007 18 let Koukám, že Karneval zvýšil kapacitu e-mailových schránek na neomezeno. Co to?
Odesláno 8. března 2007 18 let Tak nevím, jak vy, ale já ještě webmail obnovený nemám a začínám být zase ve stejném rozpoložení rozbít někomu za to držku...a to mi má dneska dojít technik vyměnit modem Motorola za nový....snad se uklidním včas...Kdybych tam neměl docela dost důležitou korespondenci a hlavně nečekal stejně důležitou, tak nehlesnu ani popel, ale takhle jsem docela s tím v ...víme všichni kde
Odesláno 8. března 2007 18 let Pro mne je již 2 dny nepřístupný. Je to škoda, že kompetentní lidé od IP nedovedou na snadno předvídatelnou situaci předem reagovat. Co si pak má o těchto vedoucích a nakonec celé firmě člověk myslet?
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.