Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Mám tarif TURBO 5M. Poslední dobou ale mám neustále problém s internetem. Někdy se stránky načítají příšerně pomalu, někdy dochází k výpadku a musím restartovat modem...

Volal jsem na infolinku Karnevalu, ale nic rozumného mě neporadili :cry: Prý je chyba u mě. Ale to pochybuju.

Zkoušel jsem otestovat ping na některé známé české servery. Zde je výsledek ping www.nix.cz -t. :

Statistika ping pro 195.47.235.3:

Pakety: Odeslané = 3006, Přijaté = 2992, Ztracené = 14 (ztráta 0%),

Přibližná doba do přijetí odezvy v milisekundách:

Minimum = 7ms, Maximum = 4097ms, Průměr = 14ms

 

To je dost špatné, ne? 14 ztracených paketů. :( Jak jste na to ostatní?

A taky v logu modemu je spousta chyb:

 

2007-03-10 12:47:39 3-Critical R005.0 Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - T3 time-out

1970-01-01 00:00:10 3-Critical D003.0 DHCP WARNING - Non-critical field invalid in response.

2007-03-08 17:00:24 3-Critical T004.0 SYNC Timing Synchronization failure - Failed to receive MAC SYNC frame within time-out period

2007-03-08 17:00:22 3-Critical R002.0 No Ranging Response received - T3 time-out

2007-03-08 16:59:58 3-Critical R007.0 Unicast Ranging Received Abort Response - Re- initializing MAC

2007-03-08 16:59:55 3-Critical R005.0 Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - T3 time-out

2007-03-08 16:58:38 3-Critical R002.0 No Ranging Response received - T3 time-out

2007-03-08 16:58:29 3-Critical R003.0 Init RANGING Critical Ranging Request Retries exhausted

2007-03-08 16:58:29 3-Critical R002.0 No Ranging Response received - T3 time-out

2007-03-08 16:57:53 3-Critical T001.0 SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/QPSK symbol timing

2007-03-08 16:57:53 3-Critical T002.0 SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire FEC framing

2007-03-08 16:57:53 3-Critical T001.0 SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/QPSK symbol timing

 

Tak nevím co s tím. :( Karneval na mě kašle, hlavně když platím. Poradí mě někdo?

Odesláno

A to jsi těch 5 minut nic jiného nedělal, nebo jsi ještě brouzdal internetem ?

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha
Odesláno
A to jsi těch 5 minut nic jiného nedělal, nebo jsi ještě brouzdal internetem ?

 

Ne, nic jsem jiného nedělal.

Odesláno

Kdyby měli chybu, tak ta ztrátovost i průměrný čas byly někde jinde. To načítání stránek je dáno i zatížením na druhé straně a pod. Nejlépe odzkoušíš přenosovou cestu stáhnutím nějakého souboru z ftp.

 

Několikrát se mi taky stalo, že se mi nenačítali nějaké stránky a po resetu to najednou jelo. Máš nastaveno získávání IP z DHCP. Kdyby ne, tak by to mohlo zamrzávat a chovat se jak píšeš.

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha
Odesláno

Downstream Value

Frequency 378000000 Hz Locked

Signal to Noise Ratio 34 dB

Power Level -5 dBmV

The Downstream Power Level reading is a snapshot taken at the time this page was requested. Please Reload/Refresh this Page for a new reading

 

Upstream Value

Channel ID 4

Frequency 42800000 Hz Ranged

 

Power Level 41 dBmV

Odesláno

Ty hodnoty jsou celkem v poradku, na karnevalu maji moznost aktualne monitorovat tvoji linku, takze kdyby tam byl problem tak by si toho snad vsimli.

Nemuze byt problem napr. v sitove karte ve tvem PC ?

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
Nemuze byt problem napr. v sitove karte ve tvem PC ?

 

To pochybuju.

  • po měsících...
Odesláno

Pěkný den, mám ještě Turbo 1M+99 a již min. dva měsíce pozoruji hlavně hodinu po zapnutí PC neustále (někdy až 50x za hodinu) PC připojeno a a odpojeno - mžikově. Je to způsobeno chybou na mé straně nebo providerem? Nevím zda-li je toto k tématu, ale díky za každou dobrou radu. Sokolov.

Odesláno

No nechci nikoho napadat, ale připadá mi, že Karneval své Turbo tak trochu sabotuje. Turbo 5M jsem změnil na nový tarif UPC a všechny popisované problémy dnem změny tarifu zmizely. Asi je snaha aby zákazníci přešli na nový tarif a připravili se o případné slevy poskytované v minulosti Karnevalem.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community