Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Mám tarif TURBO 5M. Poslední dobou ale mám neustále problém s internetem. Někdy se stránky načítají příšerně pomalu, někdy dochází k výpadku a musím restartovat modem...

Volal jsem na infolinku Karnevalu, ale nic rozumného mě neporadili :cry: Prý je chyba u mě. Ale to pochybuju.

Zkoušel jsem otestovat ping na některé známé české servery. Zde je výsledek ping www.nix.cz -t. :

Statistika ping pro 195.47.235.3:

Pakety: Odeslané = 3006, Přijaté = 2992, Ztracené = 14 (ztráta 0%),

Přibližná doba do přijetí odezvy v milisekundách:

Minimum = 7ms, Maximum = 4097ms, Průměr = 14ms

 

To je dost špatné, ne? 14 ztracených paketů. :( Jak jste na to ostatní?

A taky v logu modemu je spousta chyb:

 

2007-03-10 12:47:39 3-Critical R005.0 Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - T3 time-out

1970-01-01 00:00:10 3-Critical D003.0 DHCP WARNING - Non-critical field invalid in response.

2007-03-08 17:00:24 3-Critical T004.0 SYNC Timing Synchronization failure - Failed to receive MAC SYNC frame within time-out period

2007-03-08 17:00:22 3-Critical R002.0 No Ranging Response received - T3 time-out

2007-03-08 16:59:58 3-Critical R007.0 Unicast Ranging Received Abort Response - Re- initializing MAC

2007-03-08 16:59:55 3-Critical R005.0 Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - T3 time-out

2007-03-08 16:58:38 3-Critical R002.0 No Ranging Response received - T3 time-out

2007-03-08 16:58:29 3-Critical R003.0 Init RANGING Critical Ranging Request Retries exhausted

2007-03-08 16:58:29 3-Critical R002.0 No Ranging Response received - T3 time-out

2007-03-08 16:57:53 3-Critical T001.0 SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/QPSK symbol timing

2007-03-08 16:57:53 3-Critical T002.0 SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire FEC framing

2007-03-08 16:57:53 3-Critical T001.0 SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/QPSK symbol timing

 

Tak nevím co s tím. :( Karneval na mě kašle, hlavně když platím. Poradí mě někdo?

Odesláno

A to jsi těch 5 minut nic jiného nedělal, nebo jsi ještě brouzdal internetem ?

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha
Odesláno
A to jsi těch 5 minut nic jiného nedělal, nebo jsi ještě brouzdal internetem ?

 

Ne, nic jsem jiného nedělal.

Odesláno

Kdyby měli chybu, tak ta ztrátovost i průměrný čas byly někde jinde. To načítání stránek je dáno i zatížením na druhé straně a pod. Nejlépe odzkoušíš přenosovou cestu stáhnutím nějakého souboru z ftp.

 

Několikrát se mi taky stalo, že se mi nenačítali nějaké stránky a po resetu to najednou jelo. Máš nastaveno získávání IP z DHCP. Kdyby ne, tak by to mohlo zamrzávat a chovat se jak píšeš.

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha
Odesláno

Jeste jsi nenapsal jake hodnoty signalu ti ukazuje modem.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Downstream Value

Frequency 378000000 Hz Locked

Signal to Noise Ratio 34 dB

Power Level -5 dBmV

The Downstream Power Level reading is a snapshot taken at the time this page was requested. Please Reload/Refresh this Page for a new reading

 

Upstream Value

Channel ID 4

Frequency 42800000 Hz Ranged

 

Power Level 41 dBmV

Odesláno

Ty hodnoty jsou celkem v poradku, na karnevalu maji moznost aktualne monitorovat tvoji linku, takze kdyby tam byl problem tak by si toho snad vsimli.

Nemuze byt problem napr. v sitove karte ve tvem PC ?

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
Nemuze byt problem napr. v sitove karte ve tvem PC ?

 

To pochybuju.

  • po měsících...
Odesláno

Pěkný den, mám ještě Turbo 1M+99 a již min. dva měsíce pozoruji hlavně hodinu po zapnutí PC neustále (někdy až 50x za hodinu) PC připojeno a a odpojeno - mžikově. Je to způsobeno chybou na mé straně nebo providerem? Nevím zda-li je toto k tématu, ale díky za každou dobrou radu. Sokolov.

Odesláno

No nechci nikoho napadat, ale připadá mi, že Karneval své Turbo tak trochu sabotuje. Turbo 5M jsem změnil na nový tarif UPC a všechny popisované problémy dnem změny tarifu zmizely. Asi je snaha aby zákazníci přešli na nový tarif a připravili se o případné slevy poskytované v minulosti Karnevalem.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community