Odesláno 10. března 2007 18 let Mám tarif TURBO 5M. Poslední dobou ale mám neustále problém s internetem. Někdy se stránky načítají příšerně pomalu, někdy dochází k výpadku a musím restartovat modem... Volal jsem na infolinku Karnevalu, ale nic rozumného mě neporadili Prý je chyba u mě. Ale to pochybuju. Zkoušel jsem otestovat ping na některé známé české servery. Zde je výsledek ping www.nix.cz -t. : Statistika ping pro 195.47.235.3: Pakety: Odeslané = 3006, Přijaté = 2992, Ztracené = 14 (ztráta 0%), Přibližná doba do přijetí odezvy v milisekundách: Minimum = 7ms, Maximum = 4097ms, Průměr = 14ms To je dost špatné, ne? 14 ztracených paketů. Jak jste na to ostatní? A taky v logu modemu je spousta chyb: 2007-03-10 12:47:39 3-Critical R005.0 Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - T3 time-out 1970-01-01 00:00:10 3-Critical D003.0 DHCP WARNING - Non-critical field invalid in response. 2007-03-08 17:00:24 3-Critical T004.0 SYNC Timing Synchronization failure - Failed to receive MAC SYNC frame within time-out period 2007-03-08 17:00:22 3-Critical R002.0 No Ranging Response received - T3 time-out 2007-03-08 16:59:58 3-Critical R007.0 Unicast Ranging Received Abort Response - Re- initializing MAC 2007-03-08 16:59:55 3-Critical R005.0 Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - T3 time-out 2007-03-08 16:58:38 3-Critical R002.0 No Ranging Response received - T3 time-out 2007-03-08 16:58:29 3-Critical R003.0 Init RANGING Critical Ranging Request Retries exhausted 2007-03-08 16:58:29 3-Critical R002.0 No Ranging Response received - T3 time-out 2007-03-08 16:57:53 3-Critical T001.0 SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/QPSK symbol timing 2007-03-08 16:57:53 3-Critical T002.0 SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire FEC framing 2007-03-08 16:57:53 3-Critical T001.0 SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/QPSK symbol timing Tak nevím co s tím. Karneval na mě kašle, hlavně když platím. Poradí mě někdo?
Odesláno 10. března 2007 18 let A to jsi těch 5 minut nic jiného nedělal, nebo jsi ještě brouzdal internetem ? Super Super+ ALLinONE Vodafone TV Premium, CA modul Praha
Odesláno 10. března 2007 18 let A to jsi těch 5 minut nic jiného nedělal, nebo jsi ještě brouzdal internetem ? Ne, nic jsem jiného nedělal.
Odesláno 10. března 2007 18 let Kdyby měli chybu, tak ta ztrátovost i průměrný čas byly někde jinde. To načítání stránek je dáno i zatížením na druhé straně a pod. Nejlépe odzkoušíš přenosovou cestu stáhnutím nějakého souboru z ftp. Několikrát se mi taky stalo, že se mi nenačítali nějaké stránky a po resetu to najednou jelo. Máš nastaveno získávání IP z DHCP. Kdyby ne, tak by to mohlo zamrzávat a chovat se jak píšeš. Super Super+ ALLinONE Vodafone TV Premium, CA modul Praha
Odesláno 10. března 2007 18 let Jeste jsi nenapsal jake hodnoty signalu ti ukazuje modem. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 10. března 2007 18 let Downstream Value Frequency 378000000 Hz Locked Signal to Noise Ratio 34 dB Power Level -5 dBmV The Downstream Power Level reading is a snapshot taken at the time this page was requested. Please Reload/Refresh this Page for a new reading Upstream Value Channel ID 4 Frequency 42800000 Hz Ranged Power Level 41 dBmV
Odesláno 10. března 2007 18 let Ty hodnoty jsou celkem v poradku, na karnevalu maji moznost aktualne monitorovat tvoji linku, takze kdyby tam byl problem tak by si toho snad vsimli. Nemuze byt problem napr. v sitove karte ve tvem PC ? Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 25. června 2007 17 let Pěkný den, mám ještě Turbo 1M+99 a již min. dva měsíce pozoruji hlavně hodinu po zapnutí PC neustále (někdy až 50x za hodinu) PC připojeno a a odpojeno - mžikově. Je to způsobeno chybou na mé straně nebo providerem? Nevím zda-li je toto k tématu, ale díky za každou dobrou radu. Sokolov.
Odesláno 25. června 2007 17 let No nechci nikoho napadat, ale připadá mi, že Karneval své Turbo tak trochu sabotuje. Turbo 5M jsem změnil na nový tarif UPC a všechny popisované problémy dnem změny tarifu zmizely. Asi je snaha aby zákazníci přešli na nový tarif a připravili se o případné slevy poskytované v minulosti Karnevalem.
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.