Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Tak koukám, že situaci se špatně fungujícím, resp. vůbec nefungujícím spamovým filtrem příchozích mailů vyřešili velmi elegantně. :) Prostě možnost jeho nastavení v Nastavení úplně zrušili. A basta. :D

Odesláno

Uznej, ze je to ale zdaleka nejefektivnejsi reseni - "Nefunkcni spamfiltr ? Jakej ?" :lol:

Odesláno

Jen se neboj, on tam spamfiltr je, podivej se do hlavicek mailu. Napr. u jednoho spamu co prosel, protoze nasbiral malo bodu:

 

X-Virus-Scanned: by karneval.cz

X-Spam-Score: 4.592

X-Spam-Level: ****

X-Spam-Status: No, score=4.592 tagged_above=3 required=5 tests=[bAYES_99=3.5, EXTRA_MPART_TYPE=1.091, HTML_MESSAGE=0.001]

Odesláno
Tak koukám, že situaci se špatně fungujícím, resp. vůbec nefungujícím spamovým filtrem příchozích mailů vyřešili velmi elegantně. :) Prostě možnost jeho nastavení v Nastavení úplně zrušili. A basta. :D

antispam... Mas problem, co je pro tebe spam, tak pro ostatni muze byt zadana posta. Typu, kdyz budes znackovat vice zahranicni maily, tak to zase lidem bude oznacovat.

Vem antispam u provideru jako odstraneni nejvetsiho zla. Ostatni si pores uz v klientovi

Odesláno
antispam... Mas problem, co je pro tebe spam, tak pro ostatni muze byt zadana posta. Typu, kdyz budes znackovat vice zahranicni maily, tak to zase lidem bude oznacovat.

Vem antispam u provideru jako odstraneni nejvetsiho zla. Ostatni si pores uz v klientovi

Ale to jsou jen blbé kecy. Karneval sám před časem s velkou slávou a bušením se v prsa tu možnost filtrování spamu zavedl. Mohl sis vybrat, jestli chceš spamovou poštu hned mazat, nebo házet do schránky spam, kde by byla po dobu třiceti dnů, aby sis ji mohl zkontrolovat, jestli tam neuvízla nějaká, co mezi spam nepatří, popřípadě jsi mohl spam filtr úplně vypnout. To pro ty, co tvrdíš, že pro ně maily s předmětem např. Buy V*I*A*G*R*A je žádaná pošta. Ze začátku to fungovalo docela dobře, jenže po nějakém čase to fungovat přestalo a misto, aby to dali dohromady, jako to dělají jiní provideři, tak to nechali být, a když jsem na nefunkčnost upozornil, tak to raději úplně zrušili. Už bez bušení se v prsa. To je alibismus a zřejmě asi taky uraženecký truc některých zaměstnanců - "at už si to řeší UPC".

Bláboly, at s to řeší zákazníci sami v klientovi je hovadina. Já používám jen webmail, poštu do počítače zásadně nestahuji. Nevím, proč by si zákazníci měli služby řešit sami, když za ně platí Karnevalu nemalé měsíční částky. To je jako by sis přišel k pekaři pro rohlíky a on ti dal pytlík mouky, at si je sám upečeš.

Odesláno

Jenze Karneval je stran emailu pekar polovicaty, jak jsem uz psal jinde - mail ma jenom proto, "ze se to nosi" a ostatni ISP taky poskytuji mailbox se svou domenou, tak ani on nemuze zustat pozadu.

Otazku "prestize" vyresil, dal uz je mu to sumak :?

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community