Přejít na obsah

Spamový filtr


Návštěvník Katoda

Doporučené příspěvky

Návštěvník Katoda

Tak koukám, že situaci se špatně fungujícím, resp. vůbec nefungujícím spamovým filtrem příchozích mailů vyřešili velmi elegantně. :) Prostě možnost jeho nastavení v Nastavení úplně zrušili. A basta. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen se neboj, on tam spamfiltr je, podivej se do hlavicek mailu. Napr. u jednoho spamu co prosel, protoze nasbiral malo bodu:

 

X-Virus-Scanned: by karneval.cz

X-Spam-Score: 4.592

X-Spam-Level: ****

X-Spam-Status: No, score=4.592 tagged_above=3 required=5 tests=[bAYES_99=3.5, EXTRA_MPART_TYPE=1.091, HTML_MESSAGE=0.001]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník pinguin
Tak koukám, že situaci se špatně fungujícím, resp. vůbec nefungujícím spamovým filtrem příchozích mailů vyřešili velmi elegantně. :) Prostě možnost jeho nastavení v Nastavení úplně zrušili. A basta. :D

antispam... Mas problem, co je pro tebe spam, tak pro ostatni muze byt zadana posta. Typu, kdyz budes znackovat vice zahranicni maily, tak to zase lidem bude oznacovat.

Vem antispam u provideru jako odstraneni nejvetsiho zla. Ostatni si pores uz v klientovi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Katoda
antispam... Mas problem, co je pro tebe spam, tak pro ostatni muze byt zadana posta. Typu, kdyz budes znackovat vice zahranicni maily, tak to zase lidem bude oznacovat.

Vem antispam u provideru jako odstraneni nejvetsiho zla. Ostatni si pores uz v klientovi

Ale to jsou jen blbé kecy. Karneval sám před časem s velkou slávou a bušením se v prsa tu možnost filtrování spamu zavedl. Mohl sis vybrat, jestli chceš spamovou poštu hned mazat, nebo házet do schránky spam, kde by byla po dobu třiceti dnů, aby sis ji mohl zkontrolovat, jestli tam neuvízla nějaká, co mezi spam nepatří, popřípadě jsi mohl spam filtr úplně vypnout. To pro ty, co tvrdíš, že pro ně maily s předmětem např. Buy V*I*A*G*R*A je žádaná pošta. Ze začátku to fungovalo docela dobře, jenže po nějakém čase to fungovat přestalo a misto, aby to dali dohromady, jako to dělají jiní provideři, tak to nechali být, a když jsem na nefunkčnost upozornil, tak to raději úplně zrušili. Už bez bušení se v prsa. To je alibismus a zřejmě asi taky uraženecký truc některých zaměstnanců - "at už si to řeší UPC".

Bláboly, at s to řeší zákazníci sami v klientovi je hovadina. Já používám jen webmail, poštu do počítače zásadně nestahuji. Nevím, proč by si zákazníci měli služby řešit sami, když za ně platí Karnevalu nemalé měsíční částky. To je jako by sis přišel k pekaři pro rohlíky a on ti dal pytlík mouky, at si je sám upečeš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Derek

Jenze Karneval je stran emailu pekar polovicaty, jak jsem uz psal jinde - mail ma jenom proto, "ze se to nosi" a ostatni ISP taky poskytuji mailbox se svou domenou, tak ani on nemuze zustat pozadu.

Otazku "prestize" vyresil, dal uz je mu to sumak :?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...