Návštěvník Odesláno 11. června 2007 Sdílet Odesláno 11. června 2007 Využíval jsem akční nabídku na TV Komplet za 299,-. Akce měla platit rok a zaktivoval jsem ji vloni v prosinci. Až do dubna bylo všechno v pořádku a vyúčtování sedělo. V dubnu jsem přešel na nový tarif internetu a hned v prvním vyúčtování jsem měl cenu TV 499,-. Zkoušel jsem se dovolat na info linku, aby mi vysvětlili jak to že mi přestala platit akce na TV, ale dovolat se vážně nejde. A z odpovědi na mail jsem se toho moc nedozvěděl. Kdybych tohle tušil, tak si nechám svůj starý tarif internetu a platil bych o dvě stovky míň za stejné služby. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/923-cena-za-sluzby-po-zmene-tarifu/page/2/#findComment-13816 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Bender Odesláno 11. června 2007 Sdílet Odesláno 11. června 2007 Využíval jsem akční nabídku na TV Komplet za 299,-. Akce měla platit rok a zaktivoval jsem ji vloni v prosinci. Až do dubna bylo všechno v pořádku a vyúčtování sedělo. V dubnu jsem přešel na nový tarif internetu a hned v prvním vyúčtování jsem měl cenu TV 499,-. Zkoušel jsem se dovolat na info linku, aby mi vysvětlili jak to že mi přestala platit akce na TV, ale dovolat se vážně nejde. A z odpovědi na mail jsem se toho moc nedozvěděl. Kdybych tohle tušil, tak si nechám svůj starý tarif internetu a platil bych o dvě stovky míň za stejné služby. Heh, mě se stalo to samý, nemá cenu někam volat pro vysvětlení, protože Ti řeknou, že změnou internetového tarifu si zrušil předchozí slevovou akci, což se ale jinak nikde nedozvíš. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/923-cena-za-sluzby-po-zmene-tarifu/page/2/#findComment-13817 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Kema Odesláno 11. června 2007 Sdílet Odesláno 11. června 2007 Mám taktéž v akci slevu na Komplet TV. Také mám internet Turbo 1M a chtěl jsem přejít na tarif Starter. Samozřejmě jsem si dopředu zjistil co to obnáší. Odpověď si můžete přečíst níže. Zůstal jsem tedy stále u Turba 1M a předpokládám, že po ukončení slevy automaticky přejdu na tarify UPC, tedy TV Komplet a Internet Starter. Ale i na toto se před koncem akce raději zeptám prostřednictvím mejlu. Člověk se jich musí pořád na něco dotazovat. Je vidět že samo to nejde. ------------------------------------------------------------------- Vážený kliente, Vaše zákaznické číslo: xxxxxxxx reaguji na Váš dotaz, který jste nám zasílal 30/03/07. S lítostí Vám musím odpovědět, že pokud byste chtěl přejít na nový tarif internetu, tak ztratíte současnou kampaňovou slevu 201,- Kč, kterou máte na nabídku Komplet (499 Kč - 201 Kč = 298,- Kč). Tato sleva Vám končí 31/12/07. V případě dotazů nás kontaktujte na níže uvedených číslech či pomocí formuláře na našich stránkách www.karneval.cz . S pozdravem a přáním příjemného dne Jiří Horký Specialista Telefonního Centra Karneval Media s.r.o. P.O. Box 155/ 130 11 Praha 3 tel: 844111116 fax: více na: www.karneval.cz Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/923-cena-za-sluzby-po-zmene-tarifu/page/2/#findComment-13822 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník bizak Odesláno 12. června 2007 Sdílet Odesláno 12. června 2007 Tak jsem se konečně dovolal na info linku, kde mi řekli že udělali chybu ve vyúčtování. Akční cena na TV komplet má prý trvat dále. Ale když teď čtu příspěvěk od uživatele Kema, tak nevím....Asi mi nezbyde než čekat na další vyúčtování. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/923-cena-za-sluzby-po-zmene-tarifu/page/2/#findComment-13837 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 12. června 2007 Sdílet Odesláno 12. června 2007 Pokud vim, tak pokud nemate provazane slevy s internetem (special tarif), tak neni duvod proc by to meli rusit..(plati podminky Karnevalu). Sleva na televizi (napr. komplet), je vazana podminkou pouze na dobu 12 mesicu televize a ne vsech sluzeb, je tak? Pokud by clovek ted menil jen internet, tak nemuzou porusit starsi ale platnou smlouvu o TV. Pokud bych pred vyprsenim slevy zrusil napr TV, tak doplacim na stopro zbytek, resp vysi slevy. Stejne tak u internetu. Nestudoval jsem nove podminky, nyni se mohou slevy a jejich podminky u UPC-Karnevalu lisit. Jak to vidim, tak to zas bude pinpong mezi klienty a centrem, nez se konecne dojde k nejakemu "uveritelnemu" zaveru. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/923-cena-za-sluzby-po-zmene-tarifu/page/2/#findComment-13840 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník bizak Odesláno 14. června 2007 Sdílet Odesláno 14. června 2007 Pokud vim, tak pokud nemate provazane slevy s internetem (special tarif), tak neni duvod proc by to meli rusit..(plati podminky Karnevalu).Sleva na televizi (napr. komplet), je vazana podminkou pouze na dobu 12 mesicu televize a ne vsech sluzeb, je tak? Pokud by clovek ted menil jen internet, tak nemuzou porusit starsi ale platnou smlouvu o TV. Pokud bych pred vyprsenim slevy zrusil napr TV, tak doplacim na stopro zbytek, resp vysi slevy. Stejne tak u internetu. Nestudoval jsem nove podminky, nyni se mohou slevy a jejich podminky u UPC-Karnevalu lisit. Jak to vidim, tak to zas bude pinpong mezi klienty a centrem, nez se konecne dojde k nejakemu "uveritelnemu" zaveru. Máte pravdu, sleva na TV Komplet nebyla nijak vázána na internet. Jediné co jsem měl byla sleva 50 Kč při současném odběru internetu + TV. Tu slevu už samozřejmě také nemám. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/923-cena-za-sluzby-po-zmene-tarifu/page/2/#findComment-13854 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 17. června 2007 Sdílet Odesláno 17. června 2007 V patek mi prisel email ze dluzim 432 Kc.Rikam si jestli dobre vidim a nebo jestli to neni nejaky zertik...po docteni celeho meilu se vzpamatovavam a ptam se sebe jaka sluzba u Karnevalu stala 432 KC ??Neni uvedeno za co za jake obdobi dluzim,jen to ze mam zaplatit do 20.dne v mesici....ku*** ja zitra zavolam na tu jejich zasranou linku (pul hodiny si poslechnu kaju gotta)doufam ze nenatrefim na nejakou blondynu a pekne je tam zdupua budu pozadovat aby mi ten hovor proplatili,prooze to co si dovoluji to uz je fakt sila, hned jim reknu ze vypovidm jejich skvele sluzby !! Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/923-cena-za-sluzby-po-zmene-tarifu/page/2/#findComment-13874 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník bizak Odesláno 21. června 2007 Sdílet Odesláno 21. června 2007 V patek mi prisel email ze dluzim 432 Kc.Rikam si jestli dobre vidim a nebo jestli to neni nejaky zertik...po docteni celeho meilu se vzpamatovavam a ptam se sebe jaka sluzba u Karnevalu stala 432 KC ??Neni uvedeno za co za jake obdobi dluzim,jen to ze mam zaplatit do 20.dne v mesici....ku*** ja zitra zavolam na tu jejich zasranou linku (pul hodiny si poslechnu kaju gotta)doufam ze nenatrefim na nejakou blondynu a pekne je tam zdupua budu pozadovat aby mi ten hovor proplatili,prooze to co si dovoluji to uz je fakt sila, hned jim reknu ze vypovidm jejich skvele sluzby !! Připrav se na to, že za vypovědění jejich služeb budeš platit další poplatek. Zkus si nechat poslat rozepsané vyúčtování. Mně ho jednou poslali. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/923-cena-za-sluzby-po-zmene-tarifu/page/2/#findComment-13895 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 21. června 2007 Sdílet Odesláno 21. června 2007 No, tak se domnívám, že chyba je asi na obou stranách. Potom co jsem před drahnou dobou odešel od našeho Telekyslí´ku / kde jsem platil přes SIPO a nemohl nárok platby v počátku ovlivnit, neboť ten si zaúčtoval co chtěl , a já se pak dohadoval s reklamacemi.../ jsem přešel ke Karnevalu a změnil strategii v platbách. 1/ jednak si vedu přesnou evidenci co, od kdy atd. používám. 2/ Platím převodním příkazem / ne trvalým / z účtu a vždy jen to co předpokládám, že má být placeno. Případné nedoplatky, ale i přeplatky, řeším v dalším příkazu. Systém plateb se v průběhu 2-4 vyreguluje a snadno se udržuje, zejména ,když posléze zadáte pouze částku do formuláře příkazu. Přeji hezký den. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/923-cena-za-sluzby-po-zmene-tarifu/page/2/#findComment-13896 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník bizak Odesláno 25. června 2007 Sdílet Odesláno 25. června 2007 No, tak se domnívám, že chyba je asi na obou stranách. Potom co jsem před drahnou dobou odešel od našeho Telekyslí´ku / kde jsem platil přes SIPO a nemohl nárok platby v počátku ovlivnit, neboť ten si zaúčtoval co chtěl , a já se pak dohadoval s reklamacemi.../ jsem přešel ke Karnevalu a změnil strategii v platbách. 1/ jednak si vedu přesnou evidenci co, od kdy atd. používám. 2/ Platím převodním příkazem / ne trvalým / z účtu a vždy jen to co předpokládám, že má být placeno. Případné nedoplatky, ale i přeplatky, řeším v dalším příkazu. Systém plateb se v průběhu 2-4 vyreguluje a snadno se udržuje, zejména ,když posléze zadáte pouze částku do formuláře příkazu. Přeji hezký den. Systém možná dobrý, ale takhle by to přeci fungovat nemělo. Platíme si službu a většinou ne zrovna malé peníze, takže bych očekával že za ně dostanu odpovídajíci servis a snahu řešit vzniklé nesrovnalosti. A ne co se děje teď. Podpora nulová, žádný zájem o zákazníka, neprůhledné vyúčtování, infolinka kam se nedá dovolat,.... Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/923-cena-za-sluzby-po-zmene-tarifu/page/2/#findComment-13909 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.