Odesláno 26. června 2007 17 let Jistě, máte pravdu, že provozovatel by měl zaměstnávat takové lidi, kteří svou práci zvládají a uživatelé jsou přesně informováni a fakturováni. S tím souvisí také účtování a vyřizování reklamací. V zaběhnutém systému by k nesrovnalostem vlastně nemělo docházet, protože jsou chyby dávno opraveny. Ale pozor, existují náhodné jevy,/ statisticky zjistitelné / a matematicky vypočitatelné. A tak se objevují špatné faktury, vadné adresy, jiná čísla ...atd. jako výsledek v % určitého množství čehokoliv. A co udělá poučený uživatel? Sníží pravděpodobnost vzniklých jevů a jde naproti skutečnosti, kterou může trochu ovlivnit. A začne se o uvedenou problematiku přiměřeně starat. Viz příspěvek výše. A šetří si tak zdraví a dobrou mysl. To jen do té doby dokud nazačne platit první věta. Přeji hezký den.
Odesláno 10. července 2007 17 let Tak jsem se konečně dovolal na info linku, kde mi řekli že udělali chybu ve vyúčtování. Akční cena na TV komplet má prý trvat dále. Ale když teď čtu příspěvěk od uživatele Kema, tak nevím....Asi mi nezbyde než čekat na další vyúčtování. Tak jsem dostal vyúčtování a v něm opět plnou cenu, sleva nikde......
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.