Přejít na obsah

Cena za sluzby po zmene tarifu


Návštěvník Tukancheez

Doporučené příspěvky

Jistě, máte pravdu, že provozovatel by měl zaměstnávat takové lidi, kteří svou práci zvládají a uživatelé jsou přesně informováni a fakturováni. S tím souvisí také účtování a vyřizování reklamací. V zaběhnutém systému by k nesrovnalostem vlastně nemělo docházet, protože jsou chyby dávno opraveny. Ale pozor, existují náhodné jevy,/ statisticky zjistitelné / a matematicky vypočitatelné. A tak se objevují špatné faktury, vadné adresy, jiná čísla ...atd. jako výsledek v % určitého množství čehokoliv. A co udělá poučený uživatel? Sníží pravděpodobnost vzniklých jevů a jde naproti skutečnosti, kterou může trochu ovlivnit. A začne se o uvedenou problematiku přiměřeně starat. Viz příspěvek výše. A šetří si tak zdraví a dobrou mysl. To jen do té doby dokud nazačne platit první věta. Přeji hezký den.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...
Návštěvník bizak
Tak jsem se konečně dovolal na info linku, kde mi řekli že udělali chybu ve vyúčtování. Akční cena na TV komplet má prý trvat dále. Ale když teď čtu příspěvěk od uživatele Kema, tak nevím....Asi mi nezbyde než čekat na další vyúčtování.

 

Tak jsem dostal vyúčtování a v něm opět plnou cenu, sleva nikde......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...